تاپ خبر۲۴: در تخفیف ویژه زمستان، تعرفه رومینگ بین الملل «مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» مشترکین همراه اول در ۵۸ کشور مهم کاهش یافت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز چهارشنبه ۶ دی ماه، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی ها در ۸۰ اپراتور […]

تاپ خبر۲۴: در تخفیف ویژه زمستان، تعرفه رومینگ بین الملل «مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» مشترکین همراه اول در ۵۸ کشور مهم کاهش یافت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز چهارشنبه ۶ دی ماه، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی ها در ۸۰ اپراتور مربوط به ۵۸ کشور مهم جهان کاهش یافت.
بر اساس این گزارش، در کمپین زمستان رومینگ همراه اول که در ادامه طرح های تخفیفی رومینگ بین الملل این اپراتور ارائه شده، مکالمات دریافتی، مکالمات داخلی و مکالمه با ایران و همچنین پیامک های ارسالی شامل تخفیف شده است.
همچنین سرویس رومینگ اینترنت همراه نسل ۴(LTE)، در ۱۸کشور از جمله اتریش، انگلستان، ایتالیا، چک، سوییس، مجارستان، یونان، نیوزلند، آفریقای جنوبی، رومانی، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، سنگاپور، کره جنوبی و هنگ کنگ راه اندازی شده است.
همچنین تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ اعتباری همراه اول به ٩۴ اپراتور و تعداد اپراتورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ به ۸۱ اپراتور افزایش یافت.
گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق ۲۷۱ اپراتور در ۱۱۲ کشور قابل استفاده است.
مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد #۱* از صورتحساب سیم کارت های دائمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورتحساب خود(حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی (بستانکاری)، سقف اعتبار سیم کارت خود را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، بویژه در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، جلوگیری کنند.
همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه و یا نام کشور مورد نظر را به شماره ۸۰۷۰ پیامک کنند.