تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران به منظور ارایه خدمات نوین بانکداری تا پایان تیر ماه سالجاری ۳ هزار و ۹۸۰دستگاه خودپرداز را در اقصی نقاط کشور نصب نموده است.  این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران به منظور ارایه خدمات نوین بانکداری تا پایان تیر ماه سالجاری ۳ هزار و ۹۸۰دستگاه خودپرداز را در اقصی نقاط کشور نصب نموده است.

 این بانک به منظور بهره مندی و دسترسی بیشتر مشتریان با هدف تکریم و تامین رضایت آنان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌های خودپرداز را دردستورکار قرار داده و براین اساس تا پایان تیر ماه سال جاری، ۳ هزار و ۹۸۰ دستگاه خودپرداز ثابت و سیار را در سراسر کشور نصب نموده که این تعداد دستگاه به صورت میانگین در روز بیش از ۲ میلیون و ۱۲۹ هزار تراکنش را با موفقیت انجام داده‌اند. عملکرد این دستگاه­ها نشان می دهد که در خلال تیر ماه سال۹۲ بیش از ۶۶ میلیون تراکنش مالی هموطنان در سراسر کشور را با موفقیت انجام داده که این امر حاکی از استقبال و رضایت مشتریان و دارندگان کارت بانک های عضو شتاب از خدمات نوین این بانک می باشد.

گفتنی است ابزارهای پرداخت این بانک هر ماه به طور میانگین حدود ۷۴ میلیون تراکنش شتابی موفق انجام می‌دهند و ازاین لحاظ در بین شبکه بانکی کشور در رتبه برتر قرار دارد.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران بیش از ۴۹ میلیون حساب الکترونیکی، صدور ۳۵ میلیون کارت الکترونیکی و نصب ۳۸۰ هزار دستگاه پایانه فروش نقش موثری در ترویج بانکداری الکترونیکی و کاهش هزینه‌ها و افزایش رفاه هموطنان داشته است.