تاپ خبر۲۴:وزیر امور اقتصادی و دارایی بر سیاست این وزارتخانه مبنی بر ایجاد فضای تفاهمی و همدلانه میان سیستم مالیاتی، گمرک و قوه قضاییه با تولید کنندگان تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، علی طیب نیا که در پنجاهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور علی […]

تاپ خبر۲۴:وزیر امور اقتصادی و دارایی بر سیاست این وزارتخانه مبنی بر ایجاد فضای تفاهمی و همدلانه میان سیستم مالیاتی، گمرک و قوه قضاییه با تولید کنندگان تاکید کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، علی طیب نیا که در پنجاهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور علی عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، ارسلان فتحی پور و غلامرضا تاجگردون روسای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی سخن می گفت، همچنین از انجام اقداماتی در راستای همکاری بیشتر سازمان امور مالیاتی با بدهکاران ممنوع الخروج مالیاتی برای انجام سفرهای زیارتی و تجاری خبر داد.
وزیر اقتصاد با اشاره به در دست تدوین بودن لایحه قانون مالیات بر ارزش افزوده بر اساس استانداردهای صندوق بین المللی پول، اظهار داشت: در صورت عدم تناسب این قانون با استانداردهای اعلامی صندوق بین المللی پول، تولیدکنندگان کشور متضرر خواهند شد.
این گزارش حاکی است، در پنجاهمین جلسه شورا، گزارش عملکرد شواری گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین قرائت شد.
ارایه گزارش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در خصوص جایگاه جذب سرمایه گذاری خارجی در آینده اقتصادی کشور، بخش دیگری از این جلسه را به خود اختصاص داد.
در این جلسه همچنین، نمایندگان بخش خصوصی کشور خواستار توجه در خور هیات دولت و وزارت اقتصاد به نظرات و پیشنهادات تشکل های اقتصادی غیر دولتی نسبت به مواردی از “پیش نویس لایحه قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده و مالیات کالاهای خاص” ش