تاپ خبر۲۴: مهمترین ماموریت ها و رسالت های بانک سینا در سال جدید از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد. در نشستی با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات، مهمترین ماموریت ها و رسالت های بانک سینا در سال جدید از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد. مهندس پیشرو در این نشست ضمن تبریک سال […]

تاپ خبر۲۴: مهمترین ماموریت ها و رسالت های بانک سینا در سال جدید از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد.
در نشستی با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات، مهمترین ماموریت ها و رسالت های بانک سینا در سال جدید از سوی مدیرعامل این بانک تشریح شد.
مهندس پیشرو در این نشست ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت، گفت: امیدوارم در این سال پر برکت که با معنویت فاطمی آغاز شد و از سوی رهبر فرزانه انقلاب، سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام گرفت، مجموعه بانک سینا بتواند نقشی برجسته در تحقق این شعار برجسته و همچنین نقشی موثر در عرصه اقتصاد، بانکداری و تامین خواسته های مشتریان و خانواده بانک سینا ایفا نماید.
وی در ادامه با اشاره به سیاست های بانک سینا در راستای اعطای اعتبارات و تسهیلات ایجادی به منظور کمک به توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم، بر فراهم آوردن زیرساخت های لازم از طریق تقویت دوره های آموزشی در این خصوص تاکید کرد.
پیشرو همچنین از اصلاح ترکیب منابع در بانک سینا به عنوان یکی از اولویت های این بانک یاد کرد و افزود: در این زمینه با برنامه ریزی ها و سیاست های مناسبی که در راستای توسعه و تقویت زیرساخت های بانکداری الکترونیک به ویژه در بخش پایانه های فروش به اجرا گذاشته خواهد شد و همچنین معرفی این خدمات به هموطنان، می توان گام های رو به جلو و موثری را در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و نیز بهینه سازی ترکیب منابع بانک برداشت.
وی در ادامه، نقش موثر سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف بانک سینا را یادآور شد و بر تداوم همدلی و همراهی کارکنان به منظور اعتلا و ارتقاء جایگاه بانک تاکید کرد.