تاپ خبر۲۴:مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد برنامه ها و استزاتژی های کلان این وزارتخانه در سال جاری را برای مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، سیدمالک حسینی در این همایش که با حضور مسولان روابط […]

تاپ خبر۲۴:مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد برنامه ها و استزاتژی های کلان این وزارتخانه در سال جاری را برای مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی تشریح کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا، سیدمالک حسینی در این همایش که با حضور مسولان روابط عمومی بانکها، بیمه ها، سازمانهای تابعه و و ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانها برگزار شد تمرکز و استفاده از ظرفیتهای چندرسانه ای، فعالسازی ظرفیت های اجتماعی در سطح استانی و ملی، اجرای برنامه های مشترک جهت هم افزایی در راستای اهداف وزارتخانه و نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال را ازجمله استراتژی های کلان سال جاری روابط عمومی وزارت اقتصاد عنوان کرد.
حسینی با بیان اینکه ماموریت اصلی وزارت اقتصاد، سیاستگذاری است، خاطرنشان کرد: امیدواریم صدای واحدی از مجموعه وزارت اقتصاد شنیده شود و در سرعت انتقال اطلاعات به مخاطبان پیشگام باشیم.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی استانها، تنظیم تقویم رویدادهای مجموعه وزارت اقتصاد و برگزاری طرح جامع آموزشی استانها بصورت منطقه ای را از جمله برنامه های در حال اجرا عنوان کرد.