تاپ خبر۲۴: شرکت تجارت الکترونیک با هدف پیاده سازی الزامات و استانداردهای فنی بین المللی و افزایش اطلاعات دارندگان کارت های بانکی و ایجاد سازگاری با معیارهای جهانی امنیت اطلاعات ، اقدام به ترجمه و انتشار مجموعه استانداردهایEMV وPCI برای استفاده نظام بانکی و پرداخت کشور نموده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: شرکت تجارت الکترونیک با هدف پیاده سازی الزامات و استانداردهای فنی بین المللی و افزایش اطلاعات دارندگان کارت های بانکی و ایجاد سازگاری با معیارهای جهانی امنیت اطلاعات ، اقدام به ترجمه و انتشار مجموعه استانداردهایEMV وPCI برای استفاده نظام بانکی و پرداخت کشور نموده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان ، به منظورآشنایی و پیاده سازی الزامات و استانداردهای فنی بین المللی وتقویت و افزایش اطلاعات دارنده کارت و ایجاد سازگاری با معیارهای جهانی امنیت اطلاعات، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با همکاری گروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی کتاب استانداردهای EMV وPCI را برای بهره گیری نظام بانکی وشبکه پرداخت کشور ترجمه و منتشر کرده است.
لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین پیش نیازها در استقرارفرایندها، محصولات و سامانه های کارت های اعتباری و هوشمند از قبیل Visa و MesterCard در ایران، آشنایی و پیاده سازی الزامات و استانداردهای فنی بین المللی است. یکی از استانداردهای مهم و اساسی در این زمینه استاندارد EMV است که توسط سه شرکت مطرح دنیا Europay، MaterCard و Visa ارایه شده و هدف آن امکان به کارگیری یک کارت بانکی در تمام نقاط جهان و کاهش احتمال وقوع هرگونه سواستفاده و کلاه برداری مالی است.