تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که کشور هم اکنون در شرایط حاد اقتصادی است، گفت: باید برای مقابله با آثار تحریم ها از حداکثر توان نظام بانکی استفاده کنیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از ادارات کل خارجه، مشارکت ها […]

تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که کشور هم اکنون در شرایط حاد اقتصادی است، گفت: باید برای مقابله با آثار تحریم ها از حداکثر توان نظام بانکی استفاده کنیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از ادارات کل خارجه، مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و ضمانتنامه های ارزی افزود: کشور با تدبیر از گردنه تحریم ها عبور خواهد کرد، گرچه ممکن است سختی هایی به ما تحمیل شود.

وی در این دیدار از نزدیک با فعالیت های مختلف کارکنان این ادارات کل آشنا شد و به سوالات مطرح شده پاسخ گفت.

در این بازدید، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک به همراه تنی چند از روسای ادارات، معاونین و کارشناسان حضور داشتند.

کریمی همچنین از شعبه میرداماد بانک ملی ایران بازدید کرد و رهنمودهای لازم برای توسعه فعالیت ها و تکریم مشتریان را ارائه داد. رئیس شعبه میرداماد نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.