تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت افزایش تعامل و مشارکت شهرداری‌ها با این بانک، توسعه و عمران شهری و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان را از مزایای این همکاری مشترک دانست. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب گفت: بانک شهر در راستای تعهدات […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت افزایش تعامل و مشارکت شهرداری‌ها با این بانک، توسعه و عمران شهری و ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان را از مزایای این همکاری مشترک دانست.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب گفت: بانک شهر در راستای تعهدات خود برای مشارکت در توسعه و آبادانی شهرها،‌ همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است و افزود: در این زمینه اعطای تسهیلات به پیمانکاران پروژه‌‌های مختلف شهری از جمله مترو، معاونت فنی و عمرانی، سازمان مشارکت‌های مردمی، مناطق مختلف شهرداری از طریق شرکت‌های زیرمجموعه و …، خدمات قابل‌توجهی به شهرداری‌ها از جمله شهرداری تهران ارائه کرده است‌.
پورزرندی با اشاره به موفقیت‌های بانک شهر در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: بانک شهر در مدت زمان کوتاهی از تاسیس خود، علاوه بر رشد کمی و کیفی، موفق شده است تا در صنعت بانکداری پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد و به طور حتم توسعه بیشتر و استفاده از همه پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، ایجاب می‌کند تا سهام‌داران، این بانک را بیش از گذشته یاری کنند.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه ضمن قدردانی از همراهی همه شهرداران کلان‌شهرها از جمله شهردار تهران، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های متقابل، بتوانیم هر چه بیشتر در راستای ارائه خدمات گسترده‌تر به شهروندان و ارتقاء توسعه کیفی زندگی شهری گام برداریم.