تاپ خبر۲۴: مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه از مشتریان این بانک ، پیرو اطلاعیه بانک مرکزی تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جابر حسینی با اشاره به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم دریافت […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه از مشتریان این بانک ، پیرو اطلاعیه بانک مرکزی تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جابر حسینی با اشاره به تأکیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه در ماه های اسفند۹۸، فروردین و اردیبهشت۹۹ ؛ گفت: تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا که در مصوبه تعیین مصادیق دولت ذکر شده اند، مشمول تعویق سه ماهه مهلت پرداخت اقساط تسهیلات خواهند بود.
وی تصریح کرد:بر این اساس تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه اعم از ازدواج و … که قادر به بازپرداخت تسهیلات یا اقساط تسهیلات خود در موعد مقرر نیستند می توانند اقساط سر رسید شده ۳ ماهه اعلام شده را به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل کنند.
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ادامه داد: باید اعلام کنم که تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و تمامی صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا که در مصوبه تعیین مصادیق دولت ذکر شده اند، در دوره مذکور مشمول جریمه و کارمزد اضافی نمی شوند.
جابر حسینی در ادامه با اشاره به حمایت های بانک شهر از تولیدکنندگان در سال گذشته ،گفت:این مهم همواره با هدف رفع موانع تولیدات داخلی در صدر اقدامات بانک شهر طی سال های گذشته قرار داشته و قطعا در سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان”جهش تولید” نامگذاری شده است، نیز ادامه خواهد دشت.