تاپ خبر۲۴: بنیاد بیماری‌های نادر ایران به مناسبت دهه مبارک کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، «بسته چکاپ سلامت نادر ایران ویژه دهه کرامت» را به منظور غربالگری از چهاردهم تا بیست‌وچهارم این ماه برای جامعه زنان در نظر گرفته است. بنیاد بیماری‌های نادر ایران به عنوان یک نهاد مردمی و […]

تاپ خبر۲۴: بنیاد بیماری‌های نادر ایران به مناسبت دهه مبارک کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، «بسته چکاپ سلامت نادر ایران ویژه دهه کرامت» را به منظور غربالگری از چهاردهم تا بیست‌وچهارم این ماه برای جامعه زنان در نظر گرفته است.

بنیاد بیماری‌های نادر ایران به عنوان یک نهاد مردمی و غیرانتفاعی با مسئولیت فنی حمیدرضا ادراکی جانباز ۷۰ درصد، چندین سال است که در حوزه تشخیص و غربالگری بیماری‌های نادر فعالیت می‌کند.

مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران در این ایام به صورت رایگان انواع سونوگرافی با مجهزترین دستگاه‌ها، سنجش تراکم استخوان و چکاپ کامل آزمایش‌های ویژه زنان را برای مشاوران امور زنان و خانواده کلیه استان‌ها و دستگاه‌های اجرائی کشور ارائه می‌نماید.

گفتنی است این مرکز یکی از معدود مراکز خصوصی شبانه‌روزی است که به صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل فعالیت دارد و هر گونه خدمات برای بیماران نادر، صعب العلاج، خاص، مبتلا به سرطان و ام‌اس را به صورت رایگان ارائه می‌کند.