تاپ خبر۲۴: متقارن سازی سبد تسهیلاتی، حرکت بر اساس شاخص های بانکداری حرفه ای، بهبود سبد مشتریان و پیگیری وصول مطالبات از الزامات بهینه سازی عملکرد بانک پارسیان است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک پارسیان، دکترعلی دیواندری –  مدیرعامل بانک پارسیان در دومین مجمع مدیریت عملکرد حوزه های این بانک […]

تاپ خبر۲۴: متقارن سازی سبد تسهیلاتی، حرکت بر اساس شاخص های بانکداری حرفه ای، بهبود سبد مشتریان و پیگیری وصول مطالبات از الزامات بهینه سازی عملکرد بانک پارسیان است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  روابط عمومی بانک پارسیان، دکترعلی دیواندری –  مدیرعامل بانک پارسیان در دومین مجمع مدیریت عملکرد حوزه های این بانک بر لزوم ارائه تسهیلات بانکی به شکل هدفمند، حرکت به سمت بانکداری حرفه ای و استاندارد نمودن فعالیت ها بر اساس اصول بانکداری مدرن، توسعه تعاملات با مشتریان و پیگیری وصول مطالبات معوق تاکید کرد.
دکتر دیواندری همچنین خواستار اهتمام ویژه کلیه سطوح سازمانی و شعب بانک جهت فرهنگ سازی بانکداری حرفه ای، توجه همزمان بر تمام شاخص های بانکی و رشد متوازن آنها در بانک پارسیان شد.
دکتر دیواندری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پیگیری مطالبات معوق تاکید نموده و خاطر نشان کرد : انتظار من این است که شعب به عنوان اولین مرکز احیای وصول مطالبات  با حمایت و پشتیبانی ستاد بایستی در این خصوص همت گمارده تا با چرخش مطالبات غیر جاری بانک بتوانیم در پایان سال عملکرد مطلوب تری داشته باشیم.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین بر بهینه سازی پرتفوی سپرده ها  و ارایه تسهیلات هدفمند و افزایش جذب منابع ارزان قیمت به عنوان  محورهای کلیدی و سودآور بانک تاکید و تلاش مضاعف کارکنان برای تحقق این موارد را خواستار شد.گفتنی است: مجمع مدیریت عملکرد بانک پارسیان مربوط به عملکرد حوزه های بانک، منتهی به چهارماهه دوم سال جاری در ۱۶ دی ماه سال جاری و با حضور مشاوران، معاونین، مدیران ستادی،روسای حوزه ها، شعب مستقل و مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با هدف نظارت و بهبود عملکرد حوزه ها و شعب سراسر کشور، برگزار گردید.