تاپ خبر۲۴:ظرف سه هفته آینده پردیس تاتر تهران در منطقه ۱۵ و مرکز نمایش های آیینی(صبا) در منطقه ۷به بهره برداری می رسد دکتر سید محمد هادی ایازی با بیان اینکه تا سه هفته آینده پردیس تاتر تهران در خاوران با ظرفیت ۱۰۰۰ صندلی به بهره برداری می رسد، گفت: ساخت این مرکز به طور […]

تاپ خبر۲۴:ظرف سه هفته آینده پردیس تاتر تهران در منطقه ۱۵ و مرکز نمایش های آیینی(صبا) در منطقه ۷به بهره برداری می رسد

دکتر سید محمد هادی ایازی با بیان اینکه تا سه هفته آینده پردیس تاتر تهران در خاوران با ظرفیت ۱۰۰۰ صندلی به بهره برداری می رسد، گفت: ساخت این مرکز به طور کامل به اتمام رسیده و به زودی افتتاح می شود

ی ادامه داد: یکی از خصوصیات ویژه پردیس تاتر تهران داشتن شش سالن تاتر بلک باکس بوده که این سالن ها به شکل متحرک طراحی شده و هنگام اجرای نمایش سن متحرک و جای تماشاگران تغییر پیدا می کند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه پردیس تاتر تهران در مجموع دارای هفت سالن اجرای تاتر است، به خانه هنرمندان اشاره کرد که داری دو سالن اجرای تاتر یکی به صورت سنتی و یکی به صورت بلک باکس بوده که استقبال مردم از سالن بلک باکس بیشتر است.و در این راستا سالن های بلک باکس برای پردیس تاتر تهران طراحی شده است.

ایازی در ادامه به بهره برداری از مرکز نمایش های آیینی(صبا) با فن آوری های نوین تا سه هفته آینده خبر داد و گفت: طراحی این مرکز نیز فوق آلعاده بوده و کیفیت اجرای تاتر در آن عالی است.

وی با بیان اینکه تاتر نیاز به حمایت بیشتر داشته و هزینه های سنگینی دارد، افزود: متاسفانه در حال حاضر تاتر آنچنان که باید مخاطب نداشته و در این راستا ساخت مراکز فرهنگی با نگاه اقتصادی از سوی مدیریت شهری صورت نگرفته بلکه ما در این مورد نقشی حمایتی داریم و رقمی که برای اجرای تاتر در سالن ها می گیریم، بسیار اندک است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه در ماه رمضان خانه های مشاهیری همچون منزل شهید بهشتی در قلهک بازسازی و به عنوان موزه به بهره برداری رسید، گفت: علاوه بر این در نیمه ماه مبارک رمضان نیز خورشید سرای جماران که دارای دو باغ خسرو شاهی و امیر سلیمانی بود، بهره برداری رسید. سنگفرش محله جماران نیز به انجام رسید.

افتتاح مجموعه فرهنگی آثار دکتر حبیبی در منطقه ۷؛ تا دو هفته آینده

ایازی در ادامه از بهره برداری مجموعه فرهنگی آثار دکتر حبیبی در منطقه ۷ خبر داد که ظرف دو هفته آینده صورت می گیرد.

بهره بردای کامل از پل صدر در شهریور ماه امسال

سخنگوی شهرداری تهران در مورد زمان افتتاح پل صدر نیز عنوان کرد: امیدواریم در شهریور ماه به بهره برداری کامل برسد و در حال حاضر، آسفالت طبقات بالایی و ایمن سازی ها در حال انجام است. امیدواریم با بهره برداری از این پروژه قبل از آغاز بازگشایی مدارس، بار ترافیکی شرقی –غربی و غربی – شرقی پایتخت کاهش یابد.

افتتاح بی آر تی خط ۶ و ۹ تا پایان تابستان

وی همچنین از افتتاح خط بی آر تی ۶ و ۹ قبل از مهر ماه سال جاری خبر داد