تاپ خبر۲۴:چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه همزمان با ۱۷ ربیع‌الاول، ولادت پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه، این مراسم دوشنبه هفتم دی‌ماه و در شب ولادت نبی اکرم(ص) با حضور بیژن زنگنه؛ وزیر نفت، علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، […]

تاپ خبر۲۴:چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه همزمان با ۱۷ ربیع‌الاول، ولادت پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه، این مراسم دوشنبه هفتم دی‌ماه و در شب ولادت نبی اکرم(ص) با حضور بیژن زنگنه؛ وزیر نفت، علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان ارشد شورای اطلاع‌رسانی دولت، مدیران‌مسئول، سردبیران، دبیران و خبرنگاران حوزه نفت و انرژی رسانه‌های جمعی و با معرفی نفرات برگزیده در ۱۰ رشته برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه پس از ۱۰ سال بار دیگر با همت اداره‌کل روابط‌عمومی وزارت نفت از سر گرفته می‌شود.
در چهارمین جشنواره سراسری نفت و رسانه بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و هیات داوران پس از بررسی، ۳۲ اثر را به عنوان آثار برتر، برگزید که خالقان این آثار در مراسم پایانی این جشنواره معرفی و قدردانی خواهند شد.