تاپ خبر۲۴: دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با شعار” ایرانی می تواند” برگزار می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با شعار “ایرانی می تواند” با هدف معرفی نماد ملی ایرانیان در سطح کشور و عرصه […]

تاپ خبر۲۴: دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با شعار” ایرانی می تواند” برگزار می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با شعار “ایرانی می تواند” با هدف معرفی نماد ملی ایرانیان در سطح کشور و عرصه بین المللی با استفاده از زبان هنر، تعامل برج میلاد با هنرمندان، ثبت جلوه های ویژه از معماری نوین نماد ملی، در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد.
در همین راستا علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران، حامد رهنما را به عنوان دبیر دومین دوره جشنواره عکس برج میلاد تهران معرفی کرد.
علیرضا شریفی در حکم خود خطاب به رهنما آورده است: عکاسی، هنر و پدیده ای است که می آموزد، اطلاع رسانی می کند و به ثبت خاطرات می پردازد و به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان امروزی در آمده است. بی شک این هنر در دوران عصر ارتباطات به زبان بین المللی تبدیل شده است برای انتقال مفاهیم.
از این‌رو، با عنایت به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمندتان در حوزه برگزاری جشنواره های هنری، شما را به عنوان «دبیر دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران، منصوب می‌نمایم.
امید که با اتکا به تجربیاتتان در بهره‌گیری از توان و تخصص هنرمندان موفق باشید و از این رهگذر، شاهد برگزاری ثمربخش این رویداد بزرگ هنری باشیم.
حامد رهنما در حال حاضر به عنوان مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران است و پیش از این نیز سابقه دبیری جشنواره فیلم های صد ثانیه ای، جشنواره فیلم “گزارش یک نگرانی” و همچنین معاون فرهنگسرای رسانه را در کارنامه کاری خود داشته است.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران،جزییات نحوه برگزاری و اعلام فراخوان و نحوه شرکت در جشنواره بزودی در نشستی خبری اعلام خواهد شد.