تاپ خبر۲۴: مدیر امور بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش از ۲۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: دارندگان پایانه های فروش بانک شهر با شرکت در این جشنواره ، جوایز ویزه نقدی دریافت خواهند کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بهروز شادفر با اشاره […]

تاپ خبر۲۴: مدیر امور بازاریابی بانک شهر از برگزاری جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش از ۲۰ اردیبهشت خبر داد و گفت: دارندگان پایانه های فروش بانک شهر با شرکت در این جشنواره ، جوایز ویزه نقدی دریافت خواهند کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، بهروز شادفر با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت:جشنواره پذیرندگان پایانه های فروش طبق زمانبندی اعلام شده از ۲۰ اریبهشت آغاز و تا ۲۰ مردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: دارندگان پایانه های فروش بانک شهر با شرکت در این جشنواره و کسب امتیاز لازم، مشمول قرعه کشی و دریافت جایزه می شوند.
شادفر با اشاره به نحوه کسب امتیاز در این جشنواره خاطر نشان کرد: به میانگین مانده حساب متصل به دستگاه پایانه فروش از۳۰ تا ۵۰ میلیون ریال۲۰ امتیاز، از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال ۵۰ امتیاز و بیشتر از ۱۰۰ میلیون ریال، به ازای هر ۱۰۰ میلیون ریال ۱۰۰ امتیاز بیشتر تعلق خواهد گرفت.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر خاطر نشان کرد: مبلغ تراکنش هر ۱۰ میلیون ریال نیز یک امتیاز تا سقف ۵۰ امتیاز محاسبه می شود و همچنین به پذیرندگان دارای حساب جاری متصل به پایانه فروش نیز ۳۰ امتیاز تعلق می گیرد.
شادفر خاطر نشان کرد:امتیازات کسب شده توسط هر پذیرنده، در هر ماه به صورت تجمعی در ماه های دوم و سوم نیز لحاظ خواهد شد.
به گفته وی، قرعه کشی جوایز در مقاطع یک ماهه انجام و ۵جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه اول، ۵ جایزه یکصد میلیون ریالی در پایان ماه دوم و ۳ جایزه یک میلیارد ریالی در پایان ماه سوم به برندگان اهدا و اسامی آنان از طریق وب سایت بانک اعلام خواهند شد.
همچنین امتیازات کسب شده توسط هر پذیرنده به صورت دوره ای از طریق پیامک و وب سایت بانک اطلاع رسانی خواهد شد.