تاپ خبر۲۴:رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از آمادگی کامل این بانک جهت حضور در برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کشور در تبریز به عنوان اصلی ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور ، خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، علی وظیفه با تاکید بر اینکه […]

تاپ خبر۲۴:رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از آمادگی کامل این بانک جهت حضور در برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کشور در تبریز به عنوان اصلی ترین و بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور ، خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، علی وظیفه با تاکید بر اینکه با تدابیر اتخاذ شده، بانک شهر امسال با ۱۶ باجه جهت ارائه بن کارتهای تخفیف خرید کتاب در نمایشگاه حضور خواهد داشت، افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد ۴۲ هزار فقره بن کات خام به صورت آنلاین و آفلاین با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وظیفه افزود: همچنین تعداد دو دستگاه خودپرداز ثابت و یک دستگاه خود پرداز سیار ، در دوران برگزاری نمایشگاه در سالن های مختلف مستقر است و به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب تبریز به لحاظ حضور ناشران، وسعت و تعداد بازدیدکنندگان به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ کتاب کشور محسوب می شود،افزود: براساس آمارهای اعلام شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در دوران متعدد برگزاری نمایشگاه کتاب هر سال تعداد بازدیدکنندگان بیش از چند صد هزار نفر بوده است.
وظیفه خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب تبریز در سالجاری در پنج سالن اصلی و بزرگ محل نمایشگاههای بین المللی تبریز با حضور ناشران داخلی و خارجی از ۲۹ مهر تا۴ آبان ، میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.