تاپ خبر۲۴: اولین همایش رؤسای شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در سال جاری با حضور مدیریت استان و تمامی رؤسای شعب این استان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین : این جلسه با هدف بررسی عملکرد سال گذشته این مدیریت نسبت به برنامه و اهداف […]

تاپ خبر۲۴: اولین همایش رؤسای شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین در سال جاری با حضور مدیریت استان و تمامی رؤسای شعب این استان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ایران زمین : این جلسه با هدف بررسی عملکرد سال گذشته این مدیریت نسبت به برنامه و اهداف سال جاری با توجه به وضعیت اقتصادی موجود درجامعه برگزار شد.
کورش پسندیده مدیر شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان مطالبی را درخصوص توجه هرچه بیشتر وصول مطالبات بیان کرد و از مسئولین شعب خواست که در خصوص اعطای تسهیلات اهلیت متقاضی، توان پرداخت تسهیلات گیرنده، درآمد و سرمایه و فعالیت حساب متقاضی موردتوجه قرار گیرد تا شعبه دچار مشکل و ایجاد مطالبات معوق نشود.
وی همچنین از رؤسای شعب خواست که مشتریان را به سمت بانکداری الکترونیک سوق بدهند و توصیه های در خصوص خودپردازهای خارج از شعبه و افزایش منابع ارزان قیمت توسط ایشان انجام شد.
در ادامه جلسه هریک از رؤسای شعب به بیان مشکلات پرداختند که به بعضی از آنها پاسخ داده شد و برخی ثبت شد تا در مورد آن پیگیرهای لازم انجام شود.