تاپ خبر۲۴: تصاویر سه بعدی (۳DMAPPING show) در جهت حمایت از کمپین “آری به تولید ملی” روی بدنه برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان به نمایش درآمده و قرار است در ماه مبارک رمضان نیز اذان مغرب و عشاء نیز به صورت تصاویر متحرک روی بدنه برج پخش شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ […]

تاپ خبر۲۴: تصاویر سه بعدی (۳DMAPPING show) در جهت حمایت از کمپین “آری به تولید ملی” روی بدنه برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان به نمایش درآمده و قرار است

در ماه مبارک رمضان نیز اذان مغرب و عشاء نیز به صورت تصاویر متحرک روی بدنه برج پخش شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از برج میلاد تهران، تصاویر سه بعدی با کمک تکنولوژی بسیار پیشرفته نور و صدا برای نخستین بار است که در ایران استفاده شده و با این روش می توان همزمان با نمایش یک تصویر، نماهنگ مرتبط با تصویر نیز به صورت همزمان پخش شود. به عنوان مثال می توان تصاویر پرچم ایران را روی بدنه برج میلاد همزمان با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران نمایش داد.

نمونه استفاده از این تجهیزات روی برج های مطرح دنیا همچون برج الخلیفه بوده است همزمان با آغاز سال نو میلادی بوده است.

با توجه به جذابیت این نوع نمایش تصاویر سه بعدی (۳DMAPPING show) قرار است، در ماه مبارک رمضان هر شب اذان مغرب و عشاء روی بدنه برج میلاد پخش شود.

به گزارش تحریرنو از روابط عمومی برج میلاد تهران، کمپین “آری به تولید ملی” از ابتکارات جالب سامانه *۷۸۰ است و حمایت از این کمپین، دشمن اعتیاد و بیکاری جوانان خواهد بود. وحمایت شرکت ها و برندهای معتبر از چنین طرح هایی، می تواند زمینه ساز همراهی بیشتر مردم و ترویج فرهنگ خرید محصولات ملی باشد و سبب افزایش کیفیت و جهانی شدن محصولات ایرانی گردد.