تاپ خبر۲۴ : شرکت سامسونگ در آستانه آغاز بازی‌های جام‌جهانی فوتبال اپلیکیشن “پیش بینی” را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند خود معرفی کرده است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید نتیجه بازی تیم‌های موردعلاقه‌تان را پیش‌بینی کرده و پس از تجربه هیجان‌انگیز تماشای یک بازی زیبا، امتیاز خود را در اپلیکیشن مشاهده کنید. کاربر با ورود به […]

تاپ خبر۲۴ : شرکت سامسونگ در آستانه آغاز بازی‌های جام‌جهانی فوتبال اپلیکیشن “پیش بینی” را برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند خود معرفی کرده است.

در این اپلیکیشن شما می‌توانید نتیجه بازی تیم‌های موردعلاقه‌تان را پیش‌بینی کرده و پس از تجربه هیجان‌انگیز تماشای یک بازی زیبا، امتیاز خود را در اپلیکیشن مشاهده کنید.
کاربر با ورود به حساب خود در این اپلیکیشن، علاوه بر نتیجه بازی مورد نظر (برد ، باخت یا تساوی) ، می‌تواند آمارهای دیگر بازی مانند تعداد گل زده و خورده ، اینکه چه تیمی اولین کارت زرد بازی و اولین کرنر و اولین اوت را خواهد زد را هم پیش‌بینی کند.
پس از پایان بازی کاربر بر اساس درستی هر بخش از پیش‌بینی یک امتیاز معین دریافت خواهد کرد. در این اپلیکیشن صرفا پیش‌بینی یک بازی ۳ امتیاز خواهد داشت اما اگر کاربر نتیجه برد و باخت تیم موردنظر را هم درست پیش‌بینی کرده باشد ۵ امتیاز دریافت خواهد کرد.
علاوه بر این پیش بینی درست تفاضل گل بازی ۷ امتیاز و پیش‌بینی دقیق نتیجه بازی با ذکر تعداد گل‌های هر تیم نیز ۱۰ امتیاز برای کاربر به همراه خواهد داشت.
در پایان بازی‌های جام‌جهانی امتیاز تمامی کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ محاسبه شده و سه نفری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند بدون قرعه کشی جوایزی نفیس دریافت خواهند کرد.
علاوه بر پیوستن به جمع پرشور چند صدهزار نفری از کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و شرکت در رقابت پیش بینی برای قهرمان جام جهانی، تیم‌های صعود کننده از گروه‌ها و مسابقات مرحله حذفی این رقابت‌ها، می‌توانید برنده جوایز ارزنده‌ای باشید که شرکت سامسونگ برای کاربران خود در نظر گرفته است. همچنین هدایایی نیز به قید قرعه بین تمامی شرکت کنندگان در این رقابت اعطا خواهد شد.
نکته جالب آنکه علاوه بر خریداران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ کسانی که تلویزیون‌های هوشمند مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیز در منزل دارند می‌توانند این اپلیکیشن را از اسمارت هاب تلویزیون هوشمند سامسونگ خود دانلود و نصب کرده و با ایجاد پروفایل کاربری خود جمع آوری امتیاز را آغاز کنند.