تاپ خبر۲۴:دکتر کوروش پرویزیان – مدیر عامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری صندوق قرض الحسنه این بانک با سازمان بهزیستی اعلام کرد: بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه این بانک آمادگی دارند با هدف رونق بخشی به کسب و کارهای خرد و دانش بنیان، با سازمان های حمایتی و منجمله سازمان بهزیستی […]

تاپ خبر۲۴:دکتر کوروش پرویزیان – مدیر عامل بانک پارسیان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری صندوق قرض الحسنه این بانک با سازمان بهزیستی اعلام کرد: بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه این بانک آمادگی دارند با هدف رونق بخشی به کسب و کارهای خرد و دانش بنیان، با سازمان های حمایتی و منجمله سازمان بهزیستی همکاری داشته باشند.
دکتر پرویزیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در همین راستا و با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز توانمند سازی محرومین در سقف۵۰۰۰میلیارد ریال منابع توسط هیئت مدیره بانک تصویب و دستورالعمل اجرایی برای پرداخت تسهیلات در این چارچوب به شعب ابلاغ شده است.
مدیر عامل بانک پارسیان افزود : سازمان بهزیستی کشورهمواره در توسعه و ترویج کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانی که در این زمینه فعالیت دارند، نقشی سازنده داشته و بانک پارسیان نیز آماده است که در این زمینه همکاری خود با این سازمان را توسعه دهد.
وی در ادامه به نقش موثر و مثبت سازمان بهزیستی در قوام بخشی خانواده های آسیب پذیر و نیازمند حمایت اشاره کرد و گفت: بنیاد خانواده بنیاد سازنده اجتماع است و با هیچ چیز قابل جایگزینی نیست و گروه مالی بانک پارسیان آمادگی دارد در این چارچوب فعالیت موثرتری داشته باشد.
پرویزیان با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل بانک و صندوق قرض الحسنه پارسیان گفت: تسهیل روند وام دهی به کارآفرینان تحت پوشش سازمان بهزیستی از جمله اقدامات بایسته و ضروری است که بانک پارسیان به انجام رسانده که این امر میتواند رشد و رونق تولید و ارتقای سطح معیشت اقتصادی هرچند کوچک در بخشی از خانواده ها را به دنبال داشته باشد.
دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی نیز در این مراسم با اشاره به سوابق ارزنده مدیرعامل بانک پارسیان در زمینه فعالیت های اجتماعی، گفت: نگاه شامل و فراگیر بانک پارسیان به رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور مطمئنا بسیار مفید و راهگشا خواهد بود و بی تردید این بانک در هیات یک بنگاه اقتصادی برای رفع این تنگناها هرآنچه در توان دارد انجام خواهد داد.
رئیس سازمان بهزیستی با تصریح این مطلب که سازمان بهزیستی در سال جاری به دنبال ترویج رفتارهای مدنی و سلامت ذهن و جسم افراد جامعه خواهد بود گفت: سازمان بهزیستی نیز در همین برهه زمانی جامعه هدف خود در زمینه مشاغل خرد را توسعه خواهد داد.
عبداله زاده، قائم مقام توانمند سازی و مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور نیز در این نشست از بانک پارسیان به عنوان بانک پیشرو در اعطای وام کارآفرینی و خود اشتغالی یاد کرد و گفت: این اقدام بانک پارسیان موجب شد که بانک های خصوصی دیگر هم در این زمینه مشارکت کنند و درواقع بانک پارسیان با تعامل مطلوبی که با سازمان بهزیستی کشور در پیش گرفت توانست در این زمینه الگوساز باشد.
وی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان و مدیر عامل آن در سال گذشته بهترین شیوه همکاری را با سازمان بهزیستی کشور داشته اند.
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نیز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان این صندوق و سازمان بهزیستی کشور، ضمن ابراز خرسندی از ماهیت و حجم همکاری های فی مابین گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با موضوع “اعطای تسهیلات به کارآفرینان تحت پوشش بهزیستی”، مطابق تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۴، مبلغ ۳۰میلیارد ریال وام به مددجویان تحت پوشش این سازمان پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه حمایت از کارآفرینان و فعالان عرصه کسب و کارهای خرد را از جمله اهداف راهبردی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان دانست و گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان همواره در تلاش است تا با بستر سازی و ارتقای ظرفیت های خود بتواند نقشی فعال تر و موثر تر در این زمینه داشته باشد.
وی همچنین افزود: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در چارچوب طرحی مشترک و تعاملی با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین شر کت های PSP با بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارتخوان در سطح کشور، در حال ساماندهی و تجهیز دستگاه کارتخوان فروشگاهی جهت جمع آوری و واریز کمکهای نقدی مردم به حسابهای سازمان بهزیستی کشور از طریق منوهای طراحی شده در این دستگاه ها می باشد.