تاپ خبر۲۴:طی مراسمی با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی این بانک و مدیران صندوق تأمین خسارت بدنی از کارت پرداخت اقساط خسارت‌های بدنی رونمایی شد. به گزارش تاپ خبر، مهندس پیشرو مدیر عامل این بانک در سخنانی گفت: زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران منحصربه‌فرد است و دارای ظرفیت و قابلیت های […]

تاپ خبر۲۴:طی مراسمی با حضور مهندس پیشرو مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی این بانک و مدیران صندوق تأمین خسارت بدنی از کارت پرداخت اقساط خسارت‌های بدنی رونمایی شد.
به گزارش تاپ خبر، مهندس پیشرو مدیر عامل این بانک در سخنانی گفت: زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران منحصربه‌فرد است و دارای ظرفیت و قابلیت های فراوانی می باشد در این زمینه تلاش شده است تا محصولات و خدمات نوینی را بر اساس نیاز مخاطبان و مشتریان طراحی و به بازار ارایه کنیم که پرداخت اقساط از طریق کارت الکترونیکی که کار پرداخت اقساط برای اعضای صندوق را بسیار آسان نموده است جزء آخرین خدماتی است که این بانک به هموطنان عرضه می نماید.
مدیرعامل درباره مزایای این کارت افزود: آمارها نشان می‌دهد که در کشور ما میزان تلفات و خسارت در بخش حوادث زیاد است، لذا صندوق تأمین خسارت‌های بدنی کمک شایانی به افراد آسیب دیده و کسانی که در سوانح متضرر شده‌اند می‌نماید این صندوق در مواقع ضروری به اعضای متضرر ناشی از حوادث، به وسیله اعطای تسهیلات یاری می‌رساند که با الکترونیکی شدن این امر شاهد تسریع بیشتر در امور این گروه از هموطنان خواهیم بود.
وی تصریح کرد: از اینکه با ارایه این خدمت شرایط آسایش و رفاه بیشتر هموطنان را فراهم ساخته‌ایم خوشحالیم.
در ادامه جلسه جعفری مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نیز طی سخنانی گفت: بیمه در همه جای دنیا به عنوان یک ابزار و بازوی مهم در توانمندسازی اقتصادی کشورها فعالیت می‌کند و قوانین خاصی نیز بر شرکت‌های بیمه دنیا حکمفرماست.
او ادامه داد: از منابع مهم درآمدهای صندوق تأمین خسارت‌های بدنی یا جانی که به آن «دیه» هم گفته می‌شود، بازیافت خسارت‌هایی است که به مقصران سوانح و حوادث پرداخت می‌شود. این صندوق در زمینه پرداخت تسهیلات بدون بهره به مقصران حوادث به وجود محصولی همچون کارت پرداخت اقساط نیازمند بود که این کمک و همیاری توسط همکاران تلاشگر در بانک صادرات ایران صورت گرفت و اکنون با وجود این محصول، کار پرداخت اقساط برای اعضای صندوق بسیار آسان شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم، رونمایی نمادین از کارت پرداخت اقساط الکترونیکی با نشان تجاری مشترک بانک صادرات و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی صورت گرفت.
شایان ذکر است اعضا و دارندگان این کارت از این ‌پس از طریق دستگاه‌های خودپرداز و یا شعب بانک صادرات ایران قادر به پرداخت اقساط تسهیلات خود خواهند بود و ایجاد کارت شناسه پرداخت الکترونیکی اقساط، فاز بعدی این فرایند و تکمیل‌کننده آن خواهد بود.