تاپ خبر۲۴: سرپرست مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با تاکید به نقش اثرگذار بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی گفت: این بانک با حضور مستمر در نمایشگاه های کتاب استانی توانسته در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب و کتابخوانی موفق عمل کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: سرپرست مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با تاکید به نقش اثرگذار بانک شهر در برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی گفت: این بانک با حضور مستمر در نمایشگاه های کتاب استانی توانسته در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب و کتابخوانی موفق عمل کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، قادر آشنا با اشاره به عملکرد بانک شهر در ارتقای کیفی برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی، افزود: این بانک در چند سال گذشته نقش اثرگذاری در بهبود خدمات رسانی فرهنگی به مردم در قالب حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب ایفا کرده است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات بانکی ارایه شده از سوی این بانک به دلیل به روز بودن همواره مورد استقبال اهالی فرهنگ و به ویژه بازدیدکنندگان از نمایشگاه های کتاب استانی و نمایشگاه بزرگ پایتخت قرار گرفته است.
سرپرست مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در ادامه تصریح کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه ، حمایت از ناشران، ایجاد عدالت بین چرخه های تولید کتاب و حمایت از فعالان این حوزه جزو برنامه های مهم و اولویت دار مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران است.