تاپ خبر۲۴: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروش شهر آفتاب به بانک شهر و نهایی شدن واگذاری ۶۰ سهام شهروند به این بانک فرابورسی اما ارزان خبر داد. ابوالفضل قناعتی به خبرگزاری میزان گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری سهام شهروند و همچنین فروش شهر آفتاب در […]

تاپ خبر۲۴: عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروش شهر آفتاب به بانک شهر و نهایی شدن واگذاری ۶۰ سهام شهروند به این بانک فرابورسی اما ارزان خبر داد.

ابوالفضل قناعتی به خبرگزاری میزان گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری سهام شهروند و همچنین فروش شهر آفتاب در دستور بررسی اعضا قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته مقرر شد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به طور کامل به بانک شهر واگذار شود.
وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت فروش سهام شهروند به چه صورتی خواهد بود، توضیح داد: ۶۰ درصد از سهام شهروند به بانک شهر واگذار شد و اکنون شهرداری تهران سهام تنها ۴۰ درصد از شهروند را در اختیار خواهد داشت.
براساس این گزارش، بانک شهر با اعمال افزایش سرمایه ۹۷ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در سال گذشته به بانکی با سرمایه بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومانی تبدیل شده اما قیمت سهام آن به کمتر از قیمت اسمی ۱۰۰ تومانی و به ۸۴ تومان رسیده است.