تاپ خبر۲۴ :مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین و تیم همراه با حضور در مرکز جراحی کاپری ضمن دیدار از این مرکز در نشستی با مسئولان آن بر گسترش همکاری با مراکز درمانی تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ایران زمین; این نشست بمنظور توسعه همکاری مرکز جراحی کاپری و […]

تاپ خبر۲۴ :مدیر شعب استان گلستان بانک ایران زمین و تیم همراه با حضور در مرکز جراحی کاپری ضمن دیدار از این مرکز در نشستی با مسئولان آن بر گسترش همکاری با مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ایران زمین; این نشست بمنظور توسعه همکاری مرکز جراحی کاپری و بانک ایران زمین و با حضور مدیر شعب استان، همکاران بازاریابی و رئیس شعبه گرگان و دکتر داداشی مدیریت بیمارستان برگزار شد.
مدیر شعب بانک ایران زمین استان گلستان در دیدار با مدیر مرکز جراحی کاپری ضمن تاکید بر گسترش همکاری با مراکز درمانی اظهار داشت: بانک ایران زمین رویکرد ویژه ای نسبت به حوزه پزشکی دارد و تمام توان خود را در بخش درمان و سلامت مردم در راستای رسالت اجتماعی بکار خواهد گرفت.
در ادامه دکتر داداشی به تشریح خدمات مرکز جراحی کاپری پرداخت و گفت: در این مرکز ماهانه بیش از ۸۰۰ عمل انجام می شود که امید است با افزایش تعداد اتاقهای عمل مرکز در طرح توسعه ای بتوانیم بیماران بیشتری را مورد پذیرش و درمان قرار دهیم.
گفتنی است در پایان از کلیه بخشهای این مرکز بازدید بعمل آمد.