تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در افتخاری دیگر موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، طبق ارزیابی‌ به عمل آمده توسط کمیته داوری، در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و هشتمین کنفرانس حسابداران و مدیران […]

تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در افتخاری دیگر موفق به کسب تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، طبق ارزیابی‌ به عمل آمده توسط کمیته داوری، در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران و هشتمین کنفرانس حسابداران و مدیران مالی که در تاریخ ۱۱ بهمن در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها سازمان، موفق به کسب بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین شد.

بر اساس این خبر در این مراسم که با عنوان یادواره استاد فرهیخته، دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی از پیشکسوتان مدیریت مالی کشور برپا شد دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دکتر مرتضی‌بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند، بانک‌پاسارگاد با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و … حائز کسب تندیس زرین این جایزه شد. این در حالی است که در طول برگزاری این جایزه از ابتدا تاکنون، برای اولین بار است که یک سازمان موفق به کسب تندیس زرین این جایزه شده‌است.

گفتنی است برگزاری جایزه مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بسترساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده شده‌است. این جایزه با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک ومعرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.