تاپ خبر۲۴:بر اساس آخرین اعلام نشریه معتبر بنکر، بانک‌پاسارگاد به عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ معرفی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ‌پاسارگاد، این بانک در افتخاری دیگر و به سبب کارنامه درخشان و عملکرد بسیار خوب، موفق شد عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ را بر […]

تاپ خبر۲۴:بر اساس آخرین اعلام نشریه معتبر بنکر، بانک‌پاسارگاد به عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ‌پاسارگاد، این بانک در افتخاری دیگر و به سبب کارنامه درخشان و عملکرد بسیار خوب، موفق شد عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال ۲۰۱۵ را بر اساس اعلام نشریه The Banker، از آن خود کند.
بر اساس این خبر، پیش از این و بر اساس اعلام نشریه بنکر، بانک‌پاسارگاد عنوان بانک برتر جمهوری‌اسلامی ایران در سال ۲۰۱۴ را نیز از آن خود کرده‌بود. همچنین این بانک توانست در رتبه‌بندی برندهای برتر بانکی که توسط نشریه معتبر بنکر انجام شد، به عنوان تنها بانک ایرانی، در بین ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان و در رتبه ۳۲۸، قرار گیرد.
گفتنی است نشریه بنکر، هر سال ۱۰۰۰ بانک برتر جهان را از لحاظ شاخص‌های مختلف عملکردی از جمله سرمایه‌ی لایه ۱ و نسبت کفایت سرمایه ارزیابی کرده و بانک‌های برتر را معرفی می‌‌کند. بانک‌پاسارگاد هم‌اکنون، به جهت عملکرد شایسته خود در رتبه ۲۳۳ در بین۱۰۰۰ بانک برتر جهان قرار دارد.