تاپ خبر۲۴: معرفی دو مادربورد H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3 برای گیمرها سری مادربوردهای Pro Gaming برای گیمرهایی که خواهان بهترین قیمت و بالاترین کارایی در بازی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است، ایسوس هم به روال همیشگی و برای احترام به این رده از مشتریان خود، همواره مادربوردهای سری Pro Gaming […]

تاپ خبر۲۴: معرفی دو مادربورد H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3 برای گیمرها
سری مادربوردهای Pro Gaming برای گیمرهایی که خواهان بهترین قیمت و بالاترین کارایی در بازی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است، ایسوس هم به روال همیشگی و برای احترام به این رده از مشتریان خود، همواره مادربوردهای سری Pro Gaming خود را با طراحی و ابتکاری ویژه و درخور این رده، با پتانسیلی بالا و عملکردی قابل تامل در بازی عرضه کرده است.
مادربوردهای جدید سری Pro Gaming ایسوس با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده های اینتل یعنی Sky lake و مبتنی بر چیپست های H170 و B150 طراحی و ساخته شده اند. این دو مادربورد با نام های H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3 ، با امکاناتی جذاب و عملکردی مناسب گیمرها عرضه میشوند. هر دوی این مادربوردها از امکانات ویژه ای برای بازی بهتر، از جمله کارت صدای SupremeFX و فناوری Sonic Radar II برای تامین صدایی رسا و واضح، کارت شبکه Intel® Gigabit Ethernet همراه با فناوری های LANGuard و GameFirst برای اجرای سریعتر بازی های آنلاین با کمترین وقفه برخوردار هستند.
مادربوردهای H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming Dایسوس با بهره مندی از قطعات با کیفیت رده Gamer’s Guardian پایداری و دوام را برای استفاده طولانی مدت تضمین می کنند، همچنین این مادربوردها با برخورداری از پورت های پرسرعت USB 3.1 و M.2 از سریعترین ذخیره سازهای موجود و نسل های بعدی این دستگاه‌ها پشتیبانی می کنند.
صدایی تاثیرگذار با فناوری انحصاری SupremeFX
مادربوردهای H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3ایسوس به فناوری انحصاری SupremeFX مجهز شده اند تا صدای فراگیر، شفاف، و قدرتمند ۱۱۵dB را فراهم کنند. به علاوه این مادربوردها به سپر صوتی مخصوصی مجهز هستند که برای جلوگیری از تداخل امواج الکترومغناطیسی و محافظت از کارت صوتی در برابر ولتاژ بالا طراحی شده است.
شبکه پرسرعت با Gigabit Ethernet و LANGuard
مادربوردهای H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3به امکانات و مجموعه‌ای از فناوری های پیشرفته مجهز شده‌اند که در کنار یکدیگر لذت و هیجان پیروزی در بازی های آنلاین را برای گیمرها به ارمغان می آورند. فناوری های انحصاری Intel Gigabit Ethernet، LANGuard و GameFirst ایسوس اتصالی بی دردسر و اجرای بدون وقفه بازی ها را برای گیمرها تضمین می‌کنند.
حفاظت از قطعات با Gamer’s Guardian
مادربوردهای H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3، توسط سیستمی دفاعی با عنوان Gamer’s Guardian محافظت میشوند. این سیستم با استفاده از ولتاژ رگولاتور Digi+ و مدارتغذیه ای بسیار دقیق و حساس برای انتقال انرژی مورد نیاز پردازنده و حافظه ها به کارمیرود و همچنین از مادربورد در برابر افزایش شدت جریان ، تشکیل اتصال کوتاه و دیگر مشکلات ناشی از الکتریسیته و جریان محافظت می کند.
انتقال اطلاعات با سرعت فوق تصور
مادربوردهای H170 Pro Gaming و B150 Pro Gaming D3 ایسوس از جدیدترین امکانات اتصال دستگاه های جانبی پرسرعت مانند USB 3.1 (نوع A و نوع C) با سرعت ۱۰ گیگابیت برثانیه و رابط M.2 پشتیبانی می کنند و درنتیجه دسترسی به سریع ترین نرخ انتقال داده را برای ذخیره سازهای پرسرعت جدید، مهیا می سازند. همچنین این دو مادربورد با استفاده از فناوری RAMCache و فراهم ساختن سرعتی فراتر از حد تصور برای سیستم، بارگذاری بازی ها را در کسری از زمان امکان پذیر میسازند.