تاپ خبر۲۴:نماد همراه اول در بازار دوم بورس با قیمت هر سهم ۴۲۰۰۰ ریال بازگشایی شد. صبح امروز سه شنبه ۲۹مردادماه طی مراسمی در تالار بورس نماد همراه اول با حضور مدیران ارشد اپراتور اول و شرکت بورس، در بازار دوم بورس بصورت رسمی بازگشایی شد. پس از بازگشایی نماد همراه اول، ۵۰۰هزار سهم عرضه […]

تاپ خبر۲۴:نماد همراه اول در بازار دوم بورس با قیمت هر سهم ۴۲۰۰۰ ریال بازگشایی شد.

صبح امروز سه شنبه ۲۹مردادماه طی مراسمی در تالار بورس نماد همراه اول با حضور مدیران ارشد اپراتور اول و شرکت بورس، در بازار دوم بورس بصورت رسمی بازگشایی شد.

پس از بازگشایی نماد همراه اول، ۵۰۰هزار سهم عرضه شده این شرکت با قیمت هر سهم ۴۲۰۰۰ریال معامله شد.

مصوبه ورود همراه اول به بورس، ۲۹بهمن ماه سال گذشته صادر شد که پس از احراز شرایط، نام این اپراتور در بازار دوم بورس و با نماد «همراه» درج شد.

بر اساس این گزارش، ۱۰درصد سهام همراه اول در بورس حضور دارد که با وجود منفی خوردن بازار در روز سه شنبه، با قیمت خوبی به فروش رفت.

در مراسم بازگشایی نماد همراه اول مهندس وحید صدوقی مدیرعامل این شرکت با حضور در بین خبرنگاران اعلام کرد EPS براساس تعرفه های سابق محاسبه شده و مزیت تعیین نرخ ۵۹۹ ریال برای هر دقیقه مکالمه با سیم کارتهای دائمی این است که فرد می‌تواند با ۸۷میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه اول با یک قیمت تماس بگیرد.

وی گفت: همراه اول چهارصد و هفتاد و هفتمین شرکت بورسی است و ما فعلاً برنامه‌ای برای عرضه بیشتر سهام در بورس نداریم.

گفتنی است ۲۸ آذرماه سال ۸۹، همراه اول ۵درصد از سهام خود را به قیمت هر سهم ۳۴۹۵۰ریال برای اولین بار در فرابورس عرضه کرد و از امروز رسماً فعالیت خود را در بورس آغاز کرد.