تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک در بازدید از مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان با مدیران این شرکت نشست مشترکی برگزار کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل ارزشمند دومجموعه، […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک در بازدید از مجتمع بزرگ فولاد مبارکه اصفهان با مدیران این شرکت نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل ارزشمند دومجموعه، اظهار داشت: همراهی با مجموعه های بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور یک ارزش برای این بانک است و در این زمینه توسعۀ تعاملات با شرکت های معتبری نظیر فولاد مبارکه و مشارکت موثر در طرح های توسعه این شرکت در دست اقدام است.
وی اظهار داشت: با توجه به اثربخشی تولید هدفمند و همچنین نقش فولاد مبارکه در تولید ناخالص کشور، باید اذعان داشت فولاد مبارکه از مفاخر ملی و تجلی عینی تولید داخلی و یکی از محورهای شکل گیری اقتصاد مقاومتی در ایران است.
دکتر اخلاقی با اشاره به اهمیت گسترش تعامل بانک ملت با مجتمع فولاد مبارکه، تاکید کرد: این شرکت یک برند بین المللی است و می تواند نقش به سزایی در توسعۀ اقتصاد ملی داشته باشد.
وی ادامه داد: بانک ملت در سال ۹۴، به لحاظ همکاری با فولاد مبارکه در جایگاه بانک پنجم قرار داشته است به همین دلیل، از سال ۹۵ با تغییراتی استراتژیک در تصمیمات مدیریت این بانک، سطح تعاملات با این شرکت گسترش یافت؛ به طوری که بانک ملت هم اکنون به لحاظ حجم اعتبارات، گشایش های اعتبارات اسنادی و حجم ضمانتنامه ها و تسهیلات پرداختی، همکاری با این مجتمع را به طرز چشمگیری گسترش داده و خود را به عنوان حامی شماره یک این شرکت معرفی کرده است.
مدیرعامل بانک ملت از ایجاد تفاهمنامه ای که دربرگیرندۀ اهداف استراتژیک و توسعۀ تعاملات بانک ملت و فولاد مبارکه است خبر داد و گفت: امیدوایم با اجرایی شدن این تفاهمنامه بتوانیم به تحقق اهداف فولاد مبارکه در تولید، توسعه و حضور گسترده تر در عرصه های بین المللی و همچنین تکمیل مجتمع ها و مجموعه هایی که بتوانند در افزایش ارزش افزوده و تکمیل زنجیرۀ فولاد مؤثر باشند، کمک کنیم.
وی با اشاره به اصلاحات انجام شده در ساختار مالی بانک ملت گفت: اقدامات زیادی در این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی در این زمینه انجام شده است و هم اکنون نیز این بانک در زمینۀ توسعۀ خدمات و تعاملات در داخل و خارج از کشور و همچنین خلق ارزش در سطح ملی و بین المللی در حال فعالیت است.
مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ هزار میلیارد ریال از تسهیلات بانک ملت در اختیار مجموعۀ فولاد مبارکه قرار دارد که این حجم از گشایش اعتبارات، ضمانتنامه، حواله و تسهیلات خرد و کلانی که در اختیار فولاد مبارکه قرار می گیرد، به لحاظ سهم از بازار، بانک ملت را در جایگاه نخست قرارداده است.
وی یادآور شد: بانک ملت برای کارکنان مجموعه هایی که با آنها در تعامل است، محصولاتی تدارک دیده است که از آن جمله می توان به«شاپ کارت» اشاره کرد و این آمادگی وجود دارد که این محصول در اختیار عموم کارکنان شرکت فولاد مبارکه و مجموعه های وابستۀ آن نیز قرار بگیرد.
دکتر سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد فولاد مبارکه بر اهمیت گسترش همکاری بانک ها با صنایع کشور تأکید کرد و گفت: وقتی صنایع کوچک و بزرگ بتوانند از حمایت و تسهیلات مالی مناسب برخوردار شوند، بدون شک شاهد اشتغال زایی و رونق اقتصادی بیشتری در کشور خواهیم بود.
در این جلسه امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه نیز با قدردانی از مجموعۀ بانک ملت و تعامل خوب این بانک با شرکت فولاد مبارکه، اظهار امیدواری کرد، با گسترش این تعاملات، بانک ها و صنایع بتوانند دست در دست یکدیگر شرایط دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را تسهیل کنند.
در این جلسه در زمینه ارائه انواع خدمات بانک در حوزه های ارزی و ریال به فولاد مبارکه و همچنین راه های گسترش همکاری بحث و تبادل نظر شد و پس از آن، قسمت های مختلف کارخانه فولاد مبارکه اصفهان مورد بازدید تیم ارشد مدیریتی بانک ملت قرار گرفت.