تاپ خبر۲۴: طالب الرفاعی رییس سازمان جهانی جهانگردی به دعوت مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در غرفه این گروه در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور یافت . به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری طالب الرفاعی ضمن بازدید از غرفه گروه مالی گردشگری از اقدامات این گروه در […]

تاپ خبر۲۴: طالب الرفاعی رییس سازمان جهانی جهانگردی به دعوت مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در غرفه این گروه در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری حضور یافت .

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری طالب الرفاعی ضمن بازدید از غرفه گروه مالی گردشگری از اقدامات این گروه در جهت رشد و توسعه گردشگری در ایران قدردانی کرده و این اقدامات را بسیار ارزشمند دانست.

وی که بنا به دعوت مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری در غرفه این گروه حضور داشت، توسعه و رشد صنعت توریسم و گردشگری را لازمه توسعه اقتصادی دانست و اظهار امیدواری کرد صنعت توریسم در ایران بیش از پیش با رشد همراه باشد. لازم به ذکر است عضویت بانک گردشگری در سازمان جهانی جهانگردی مراحل پایانی خود را سپری می کند و پس موافقت با حضور بانک در سازمان جهانی جهانگردی در آینده نزدیک بانک گردشگری به صورت رسمی عضو سازمان جهانی جهانگردی خواهد شد.

گفتنی است، گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه با اعضای خود، متشکل از بانک گردشگری، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری (سمگا)، بیمه آرمان، شرکت تلاشگران اندیشه کاراد، شرکت تجارت بین‌الملل هم‌وطا آریا، باشگاه گردشگری ایرانیان، شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران، شرکت توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی پارس زیگورات و شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات حاضر خواهد بود.