تاپ خبر۲۴: سیدعلی تقوی مدیرعامل جدید شرکت رفاه‌اندیش سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن (رسا) گفت: این شرکت با در اختیار داشتن ۷۵ درصد از سهام کارگزاری رسمی بیمه شرکت توسعه صنعت و معدن نواندیشان می‌تواند سود مناسبی را برای سهامداران خود ایجاد کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی که براساس […]

تاپ خبر۲۴: سیدعلی تقوی مدیرعامل جدید شرکت رفاه‌اندیش سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن (رسا) گفت: این شرکت با در اختیار داشتن ۷۵ درصد از سهام کارگزاری رسمی بیمه شرکت توسعه صنعت و معدن نواندیشان می‌تواند سود مناسبی را برای سهامداران خود ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی که براساس تصمیم هیأت مدیره شرکت رسا، مدیریت شرکت مزبور را بر عهده گرفته افزود: این شرکت با هدف تأمین آتیه کارکنان گروه بانک صنعت و معدن تأسیس شده است.
تقوی افزود: موجودی حساب همکارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در شرکت رسا را دارند از صندوق پس‌انداز و تأمین آتیه کارکنان به این شرکت منتقل می‌شود.
بنا به گفته تقوی، این شرکت علاوه بر کارگزاری بیمه، ۳۹ درصد از سهام شرکت ساختمانی آتیه‌سازان صنعت و معدن و ۴۰ درصد از سهام شرکت گسترش انرژی نو آتیه را در اختیار دارد.
وی بیان داشت: شرکت آتیه‌سازان صنعت ومعدن مجری طرح‌های ساختمانی گروه بانک صنعت و معدن بوده و شرکت گسترش انرژی نو آتیه نیز با هدف تأسیس دو نیروگاه خورشیدی با روش فتوولتائیک با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند تأسیس شده است.
بنا به گفته وی آنچه در افق برنامه‏های رسا تنظیم شده، آن است که علاوه بر سرمایه‏گذاری در شرکتها و پروژه‏هایی که آتیه مطلوبی برای آنها پیش بینی می‏شود، بتواند خود نیز از طریق ارائه خدمات متنوع در حوزه‏های مالی و سرمایه‏گذاری دست به خلق ارزش بزند.
وی ضمن بیان این که حمایت مدیرعامل و مدیران ارشد بانک با تمام توان و با نیت زمینه‏سازی آینده‏ای مطمئن برای کارکنان گروه صنعت ومعدن همواره همراه این شرکت خواهد بود، پیشنهاد کرد همکارانی که تاکنون اقدامی در راستای سرمایه‏گذاری و خرید سهام در شرکت رسا نکرده اند با توجه به محدودیت فرصت در این راستا اقدام کنند .
گفتنی است تقوی تا پیش از این به عنوان مدیر دارایی و سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه امین به عنوان نخستین بانک سرمایه گذاری کشور مشغول فعالیت بوده است.