تاپ خبر۲۴: شرکت نفت ایرانول به منظور تکمیل سبد کالایی خود و افزایش سهم بازار در راستای استراتژی ۱۴۰۴ شرکت برای نخستین بار روغن موتورسیکلت “موتورو” به بازارعرضه کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از […]

تاپ خبر۲۴: شرکت نفت ایرانول به منظور تکمیل سبد کالایی خود و افزایش سهم بازار در راستای استراتژی ۱۴۰۴ شرکت برای نخستین بار روغن موتورسیکلت “موتورو” به بازارعرضه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، مهندس عیسی اسحاقی در مراسم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از بازنشستگان این شرکت در جمع کارگران پالایشگاه ایرانول تهران، گفت: در پی استقبال بازار از چهار محصول جدید ایرانول در نیمه اول امسال با بالاترین سطح کیفی دنیا عرضه چند محصول جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد و طی ماه های آینده به بازار به مرورعرضه خواهد شد.

وی گفت: روغن موتورسیکلت “موتورو” با فرمولاسیون ویژه خود مناسب جهت حفاظت از مجموعه یکپارچه موتور و گریبکس و انواع موتورسیکلت های چهار زمانه طراحی شده است.

مهندس اسحاقی تصریح کرد: مهمترین استراتژی شرکت کاهش خام فروشی روغن پایه و افزایش محصول نهایی است که خوشبختانه با اجرای این استراتژی فروش انواع محصول نهایی ایرانول از۱۱۰ میلیون لیتر سال ۹۴ به بیش از ۱۵۰ میلیون لیتر در پایان سال گذشته رسید که امسال براساس استراتژی باید ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه شویم.

وی تصریح کرد: افزایش فروش محصول نهایی باعث شده است که سهم بازار روغن موتور ایرانول از ۱۹ درصد سال ۹۳ به حدود ۳۰ درصد در ۹ ماهه امسال افزایش یابد. این افزایش سهم بازار و فروش باعث رشد سود شرکت شده است.

وی تاکید کرد: رشد ۱۰ پله ای ایرانول در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور از رتبه ۹۷ به ۸۷ نشان از توجه ویژه این شرکت به فروش محصول نهایی است.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تأکید کرد: روند افزایش سهم بازار روغن موتور، رشد سود، فروش و صادرات روغن موتور و کاهش خام فروشی بر اساس استراتژی ۱۴۰۴ به خوبی پیش می‌رود.