تاپ خبر۲۴: کامپیوتر های بدون کیس ایسوس ET1801 برای پاسخ به نیازهای پردازشی کسب‌و‌کارها و اجرای فعالیت‌های روزمره خانگی طراحی شده‌اند. این مدل‌ها قدرت پردازشی را در یک طراحی شیک و زیبا با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند و دارای نمایشگر باریک، مجهز به پنل FULL HD روی یک پایه فلزی و درگاه‌های متعدد کاربردی در […]

تاپ خبر۲۴: کامپیوتر های بدون کیس ایسوس ET1801 برای پاسخ به نیازهای پردازشی کسب‌و‌کارها و اجرای فعالیت‌های روزمره خانگی طراحی شده‌اند.

این مدل‌ها قدرت پردازشی را در یک طراحی شیک و زیبا با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند و دارای نمایشگر باریک، مجهز به پنل FULL HD روی یک پایه فلزی و درگاه‌های متعدد کاربردی در قسمت پشت بدنه هستند.

در این مدل از پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل استفاده می‌شود تا علاوه بر مصرف بهینه انرژی، نیاز به سیستم‌خنک‌کننده نیز کاهش پیدا کند و زیبایی محصول حفظ شود. ضمن اینکه چهار گیگابیت حافظه رم DDR3 به خوبی از اجرای همزمان برنامه‌ها و پردازش‌ فایل‌ها پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های ایسوس ET1801 می‌توان به تنوع پورت‌های ارتباطی اشاره کرد و در این مدل از چهار درگاه USB‌ استفاده می‌شود که دو عدد از آنها از نسل سوم انتخاب شده‌اند و در مقایسه با پورت‌های پیشین دارای ۱۰ برابر سرعت بیشتری هستند. برای استفاده از کارت‌های حافظه می‌توانید از کارتخوان استفاده کنید و یک درگاه شبکه گیگابیتی LAN نیز ارتباط با شبکه‌های کابلی را برقرار می‌کنند. این مدل مجهز به شبکه Wi-Fi با استاندارد ۸۰۲٫۱۱n است تا انتقال سریع اطلاعات در محدوده وسیع‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد. استفاده از درگاه HDMI کمک می‌کند تا بتوانید از ET1801 به عنوان یک نمایشگر مستقل با کیفیت Full HD استفاده کنید.

ظاهر شیک و جذاب کامپیوتر های بدون کیس ET1801 متناسب با محیط‌های تجاری معرفی شده است. پنل ۱۸٫۴ اینچی این مدل با قاب ظریف اطراف نمایشگر باعث افزایش زیبایی محصول می‌شوند و یک پایه مقاوم با نمای فلزی، این ساختار را در جای خود محکم نگاه می‌دارد. امکان تنظیم زاویه پنل برای مشاهده تصویر در راحت‌ترین شرایط در نظر گرفته شده است تا بتوانید در بهترین حالت درخشندگی رنگ‌ها و تصاویر طبیعی را مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های ایسوس ET1801 می‌توان به دوربین وب‌کم برای استفاده در مکالمات تصویری و ویدیوکنفرانس‌ها اشاره کرد. دو اسپیکر استریو داخلی نیز در این مدل صدایی شفاف و رسا منتشر می‌کنند.

کامپیوتر های بدون کیس ایسوس ET1801 با وجود امکانات کامل یک کیس اسمبل شده و جذابیت ظاهری قابل‌توجه با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌شود و از این نظر می‌توان آن را متمایز از دیگر محصولات مشابه دانست.