تاپ خبر۲۴: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: ۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال کالاهای قاچاق فاقد استاندارد و مجوزهای مصرف به وزن ۸۳ تن توسط مدیریت های اموال تملیکی استان های هرمزگان، خراسان رضوی، گیلان، خراسان جنوبی و کردستان امحاء شد. طبق گزارش های ارسالی کالاهای امحاء شده عموماً لوازم آرایشی […]

تاپ خبر۲۴: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: ۹ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال کالاهای قاچاق فاقد استاندارد و مجوزهای مصرف به وزن ۸۳ تن توسط مدیریت های اموال تملیکی استان های هرمزگان، خراسان رضوی، گیلان، خراسان جنوبی و کردستان امحاء شد.

طبق گزارش های ارسالی کالاهای امحاء شده عموماً لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، انواع نوشیدنی، دارو، البسه و انواع میوه بوده که در جهت حمایت از تولیدات داخل کشور، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه و اجرای صحیح آیین نامه مواد ۵۵ و ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز معدوم شده است.
شایان ذکر است، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بخشی از وظایف حاکمیتی که بر عهده دارد، اموالی را که به انحاء مختلف به تملک دولت می رسد را تعیین تکلیف می نماید و آن دسته از کالاهایی را که صلاحیت عرضه در بازارهای مصرف را نداشته باشند با حضور نمایندگان سازمان های ذیصلاح انهدام می نماید.