تاپ خبر۲۴: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از ورود به استان مرکزی که استانداران اسبق و جدید، معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل وی را همراهی می کردند در جمع خبرنگاران اظهارد اشت : تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده اند و چهار استاندار دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد رحمانی فضلی […]

تاپ خبر۲۴: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از ورود به استان مرکزی که استانداران اسبق و جدید، معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل وی را همراهی می کردند در جمع خبرنگاران اظهارد اشت : تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده اند و چهار استاندار دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد
رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران در استان مرکزی از اتمام انتصاب تمام استانداران جدید از زمان آغاز ظرف دو ماه خبر داد .
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پس از ورود به استان مرکزی که استانداران اسبق و جدید، معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل وی را همراهی می کردند در جمع خبرنگاران اظهارد اشت : تاکنون ۱۵ استاندار منصوب شده اند و چهار استاندار دیگر نیز تا پایان هفته منصوب خواهند شد.
رحمانی فضلی تعامل و همکاری گسترده برای ارتقاء و توسعه همه جانبه استانها ، ایجاد اشتغال ، رشد زیرساختهای حمل و نقل و شاخصه های اقتصادی و همکاری گسترده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را از مهمترین اولویت های استانداران در دولت یازدهم عنوان کرد.
وزیر کشور به مردم توصیه کرد: تا با همکاری کامل با استانداران ، شرایط رشد و ارتقاء همه جانبه استان خود را فراهم کنند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی اظهار کرد: فلسفه انتخاب استاندارانی که معرفی می‌شوند خدمت به مردم بوده و باید تمام فعالیتشان در جهت ایجاد کار، اشتغال، تولید و تقویت نشاط اجتماعی باشد.
وی افزود : مردم باید در کارها با استانداران مشارکت داشته و یاری‌گر آنها باشند تا بتوان با مشارکت عمومی و خرد جمعی مشکلات پیش رو را رفع کرد.
وی با اشاره به نقش تعامل نمایندگان با استانداران گفت: نمایندگان باید نقش تعاملی و کارکردی خود را داشته باشند تا امور مربوط به استان‌ها را در سطح ملی تقویت کنند.