تاپ خبر۲۴: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در آستانه رقابت های المپیک ۲۰۱۶، تصویر ورزشکاران همراه با شعارهایی درباره تشویق مردم به ورزش کردن در بیلبوردهای شهر نقش بسته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، محمد رضایی رییس این سازمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: […]

تاپ خبر۲۴: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در آستانه رقابت های المپیک ۲۰۱۶، تصویر ورزشکاران همراه با شعارهایی درباره تشویق مردم به ورزش کردن در بیلبوردهای شهر نقش بسته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهردرای تهران، محمد رضایی رییس این سازمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در فاصله کمتراز ۱۵ روز مانده به آغاز بازی های المپیک در اقدامی مشترک با کمیته ملی المپیک و با همکاری سازمان زیبا سازی شهرداری تهران فضای بیلبوردهای شهر به تصاویر این رقابت ها پرداخته اند.
محمد رضایی خاطر نشان کرد: بر روی اغلب بیلبوردهای واقع در اتوبان های اصلی شهر تصاویر ورزشکاران المپیکی ایران نقش بسته است و در خیلی از تابلو ها هم با استفاده از لوگوی المپیک از مردم خواسته شده تا به ورزش اهمیت بیشتری بدهند.
وی ادامه داد: کارگاه طراحی گرافیک با موضوع «ورزش» از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه آغاز شد و به مدت سه روز تا سه شنبه ۲۲ تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه ادامه یافت و طی آن گرافیست ها در کنار اساتید این حوزه طرح های خود با شعارهای در راستای ترغیب مردم به ورزش، رعایت اخلاقیات در ورزش و ورزش های بومی و محلی را ارائه کردند.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید براینکه راهکار اجرای طرح کمپین” ورزش برای همه ” منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش بوده است، اظهار کرد: برای نخستین بار در این طرح از کاریکاتورهایی با موضوع تشویق مردم به ورزش استفاده شده است.
گفتنی است، رقابت های المپیک از روز پانزدهم مرداد ماه سال جاری در شهر ریو برزیل برگزار می شود.