تاپ خبر۲۴ :عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از تلاش بیشتر برای چابک سازی شعب این بانک خبر داد. برات کریمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که وضعیت امروز شعب بانک با سال های پیش قابل مقایسه نیست، گفت: شعب بانک ملی ایران به انواع تجهیزات بانکداری […]

تاپ خبر۲۴ :عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از تلاش بیشتر برای چابک سازی شعب این بانک خبر داد.

برات کریمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که وضعیت امروز شعب بانک با سال های پیش قابل مقایسه نیست، گفت: شعب بانک ملی ایران به انواع تجهیزات بانکداری الکترونیک مجهز شده اند.

وی با اشاره به این که نرم افزارهای مورد استفاده در بانک ملی ایران کاملا به روز شده اند، اظهار کرد: امکانات رفاهی قابل قبولی برای مشتریان در شعب ایجاد شده، به طوری که مشتری هنگام حضور در شعبه احساس راحتی داشته باشد.

کریمی همچنین تعطیلی شعب ناکارا و کم مراجعه در کنار افتتاح شعب جدید در نقاط مورد نیاز مشتریان را از دیگر اقدامات بانک ملی ایران برای تسریع در خدمت رسانی به مردم خواند و اظهار کرد: حضور بانک ملی ایران در شهرهای جدید، بیش از پیش توسعه می یابد.

به گفته وی، آموزش مداوم کارکنان شعب برای بهبود ارتباط با مشتریان و نیز توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری باعث افزایش رضایت مشتریان از بانک ملی ایران شده است.