تاپ خبر۲۴:هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی با کسب درآمدی معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افزایش درآمدی معادل ۲۹ درصد را مقایسه با دوره زمانی مشابه در سال گذشته گزارش نمود. در طی مدت یاد شده بالغ بر ۳ میلیون و نهصد هزار نفر […]

تاپ خبر۲۴:هواپیمایی اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی با کسب درآمدی معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افزایش درآمدی معادل ۲۹ درصد را مقایسه با دوره زمانی مشابه در سال گذشته گزارش نمود. در طی مدت یاد شده بالغ بر ۳ میلیون و نهصد هزار نفر با اتحاد مسافرت نموده اند که بیانگر رشدی برابر ۳۰% می باشد.
به گزارش سرویس راه و ساختمان تاپ خبر۲۴ :اتحاد کارگو که دپارتمان حمل بار هوایی این شرکت می باشد با حمل ۴۹۸ ,۱۴۴ تن بار علاوه بر ثبت رشد ۹% ، سهمی معادل ۲۸۴ میلیون دلار از کل درآمد کسب شده اتحاد را به نام خود رقم زده است. افزون بر این، آغاز پروازهای باری به مقاصد مسکو و هانوی(ویتنام) از دیگر دستاوردهای اتحاد کارگو در سه ماه سوم امسال می باشد.
دستیابی به این رشد یکپارچه در صنعت هواپیمایی تجاری با توجه به رقابت حاکم بر این صنعت در سطح بین المللی و نیز شرایط عمومی اقتصادی جهان خصوصا قیمت بالای سوخت و عرضه مازاد پرواز در بازار، دستاوردی قابل توجه می باشد.
در حال حاضر اتحاد به ۱۱۰ مقصد در سراسر جهان پروازهای مسافری و باری انجام می دهد و پرواز به پوکت را در ماه جاری ، سان فرانسیسکو را در ماه نوامبر و دالاس را در ماه دسامبر امسال افتتاح می نماید.
هم اکنون ناوگان این شرکت شامل ۱۰۵ فروند هواپیماهای مسافری و باری از انواع بوئینگ و ایرباس می باشد که تحویل سه فروند از این تعداد در دوره زمانی مورد ارزیابی صورت پذیرفته است.
تا پایان سال جاری میلادی ۵ فروند هواپیمای دیگر شامل اولین ایرباس A380 و اولین بوئینگ B787 به اتحاد تحویل داده شده و تعداد کل هواپیماهای آن به ۱۱۰ فروند خواهد رسید.
بر اساس اخرین امار تعداد کارکنان فعلی این شرکت ۸۸۶, ۲۲ نفر می باشد که ۱۷۱۶ نفر آنها ملیت اماراتی داشته و بقیه از سایر ملیتها می باشند. نرخ رشد منابع انسانی اتحاد در مقایسه با سال گذشته ۲۸% است.
اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و مرکز آن در ابوظبی واقع است. این هواپیمایی در سال ۲۰۱۳ موفق به جا به جایی۵ /۱۱میلیون نفر در شبکه بین المللی پروازهای خود شده است. اتحاد پروازهای خود به تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران را از دسامبر ۲۰۰۶ آغاز نموده و در حال حاضر با هفته ای سه پرواز تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می نماید.