تاپ خبر۲۴: با افزایش اقبال عمومی برای فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد گروه های فعال در پیام رسان مالی «بله» نیز در فصل پاییز امسال نسبت به تابستان با ۲۴ درصد رشد همراه بوده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش […]

تاپ خبر۲۴: با افزایش اقبال عمومی برای فعالیت در پیام رسان های داخلی، تعداد گروه های فعال در پیام رسان مالی «بله» نیز در فصل پاییز امسال نسبت به تابستان با ۲۴ درصد رشد همراه بوده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش از دو میلیون و ۸۲۰ هزار عضو دارد و در پاییز امسال تعداد ۱۴۱ هزار کانال و ۱۴۵ هزار گروه در پیام رسان مالی بله فعال بوده اند.

«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و… را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی آن استفاده کنند.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۸ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط ۹۹٫۹۵ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد و آمارها نشان می دهد در پاییز امسال بیش از ۵۲۰ هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.

همچنین بیش از ۱٫۲ میلیون خرید شارژ و بیش از ۵۳۰ هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.