تاپ خبر۲۴: به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان در تعطیلات نوروز سال ۹۸ ، فهرست شعب و باجه های کشیک بانک شهر در این ایام اعلام شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال ۹۷ و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی […]

تاپ خبر۲۴: به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان در تعطیلات نوروز سال ۹۸ ، فهرست شعب و باجه های کشیک بانک شهر در این ایام اعلام شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال ۹۷ و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی سال جدید و رویه بانک ها مبنی بر تعیین تعدادی از شعب به عنوان شعب کشیک در ایام تعطیل رسمی جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی، به منظور ارائه خدمات بهتر و شایسته به مشتریان و عموم مراجعه کنندگان ، ساعات کار شعب و باجه های کشکیک در این ایام اعلام شد.
بر این اساس، تعداد ۸۳ شعب و باجه جهت حضور در روزهای کشیک نوروزی تعیین شده است که به منظور خدمت رسانی به شهرداری ها علاوه بر ۸۳ شعبه و باجه مزبور تعداد ۳۲ شعبه و باجه دیگر نیز صرفاً برای خدمت رسانی در روز ۲۹ اسفند ماه ۹۷ در نظر گرفته شده اند که در مجموع ۱۱۵ شعبه و باجه در روز ۲۹ اسفند ماه حضور خواهند داشت .
روزهای کشیک جمعاً چهار روز شامل : ۲۹ اسفند ‏‏- ۳ ؛ ۴ و ۱۴ فروردین تعیین شده است.