تاپ خبر۲۴: اعلام برندگان قرعه کشی جشنواره ویژه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سدادقرعه کشی جوایز دور جدید جشنواره ویژه پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، دور جدید قرعه‌کشی جوایز میلیونی شرکت پرداخت الکترونیک سداد به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان از ابتدای مهرماه آغاز شده […]

تاپ خبر۲۴: اعلام برندگان قرعه کشی جشنواره ویژه پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک سدادقرعه کشی جوایز دور جدید جشنواره ویژه پذیرندگان پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، دور جدید قرعه‌کشی جوایز میلیونی شرکت پرداخت الکترونیک سداد به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان از ابتدای مهرماه آغاز شده و سداد در این قرعه‌کشی به صورت ماهیانه از تمام استان‌ها برنده خواهد داشت.
این جشنواره با شعار «این پوز، پز دادن داره» تا پایان سال جاری ادامه دارد و تمامی پذیرندگان می توانند از طریق کارتخوان یا اپلیکیشن پالس در آن شرکت کرده و با کسب امتیاز از جوایز ویژه آن بهره مند شوند.
پذیرندگانی که مایل به حضور در قرعه‌کشی جوایز هستند، پس از کسب ۱۰۰ امتیاز در ماه می‌توانند از طریق مرکز تماس، اپلیکیشن پالس یا پیامکی که برایشان ارسال می‌شود، برای حضور در قرعه‌کشی جوایز اعلام تمایل کنند.
در جشنواره امسال هر تراکنش بالای ۱۰ هزار تومان ۱ امتیاز و هر یک میلیون کارکرد ۲ امتیاز دارد.
همچنین پذیرندگان سداد می‌توانند با ارسال عدد ۵ به ۲۰۰۰۴۴۴ لینک دانلود پالس را دریافت کنند و از خدمات منحصربه فرد آن در مدیریت کسب و کار خود بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است، دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می‌توانند مراسم‌ قرعه‌کشی و آخرین اخبار جشنواره را در اینستاگرام شرکت سداد به آدرس sadad_co@ ببینند و اسامی برندگان قرعه‌کشی ماهانه به تفکیک استان‌ها در وبلاگ سداد در بخش «جشنواره‌ها» به آدرس sadadpsp.ir/blog در دسترس است.