تاپ خبر۲۴ : آیفون ۱۰ اپل به‌ عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون یه تازگی وارد بازار جهانی شده است. همانطور که در رسانه ها منتشر شده بود، قیمت آیفون ۱۰ شرکت اپل با قیمت‌های نجومی حدود ۱۷ میلیون در ایران خرید و فروش می شد. البته همه این دستگاه ها در طرح رجیستری […]

تاپ خبر۲۴ : آیفون ۱۰ اپل به‌ عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون یه تازگی وارد بازار جهانی شده است.

همانطور که در رسانه ها منتشر شده بود، قیمت آیفون ۱۰ شرکت اپل با قیمت‌های نجومی حدود ۱۷ میلیون در ایران خرید و فروش می شد. البته همه این دستگاه ها در طرح رجیستری قاچاق محسوب می شدند و تنها به مدت یک ماه قابلیت استفاده از سیم کارت در آنها بود و باید هزینه گمرک برای آنها جداگانه پرداخت شود.
حالا یک خبر خوب اینکه شرکت مدیا پردازش به عنوان بزرگترین وارد کننده قانونی گوشی های تلفن همراه اپل، این کالا را در سریعترین زمان ممکن وارد بازار ایران کرده است. شما دوستداران اپل هم اکنون می توانید این گوشی را از وب سایت دیجی کالا تهیه کنید. در حال حاضر قیمت های آیفون ۱۰ برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۰۰۰/۶۵۰/۶۵ ریال و برای مدل ۲۵۶ گیگاباتی ۰۰۰/۷۵۰/۷۵ ریال از سایت دیجی کالا قابل خرید است. ضمنا در زمان خرید گوشی های آیفون ۱۰ از فروشگاه های شهر، می توانید با ارسال IMEI این گوشی ها به سامانه پیامکی ۷۷۷۷ از اصالت کالا و اینکه کالا در شبکه ثبت شده است یا خیر، مطمئن شوید.