تاپ خبر۲۴: غرفه تاپ و بانک پارسیان در سومین کنگره بین المللی داروسازی نوین به عنوان بزرگترین رویداد اقماری دارویی کشور، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان، کارشناسان بانک و شرکت تاپ طی ۳ روز برگزاری این کنگره در غرفه تخصصی برپاشده در نمایشگاه جانبی این […]

تاپ خبر۲۴: غرفه تاپ و بانک پارسیان در سومین کنگره بین المللی داروسازی نوین به عنوان بزرگترین رویداد اقماری دارویی کشور، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان، کارشناسان بانک و شرکت تاپ طی ۳ روز برگزاری این کنگره در غرفه تخصصی برپاشده در نمایشگاه جانبی این کنگره، اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای جدید خودکرده و طی نشست هایی صمیمانه با متخصصین و شرکت های مرتبط و بازدید کنندگان به معرفی خدمات متنوع و جدید بانکی پرداخته و آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دادند.
سومین کنگره بین المللی داروسازی نوین به همت مرکز تحقیقات علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نشریه پزشکی نوین دارو از ۱۶ لغایت ۱۸بهمن ماه ۱۳۹۸ به مدت سه روز در سالن همایش های رازی برگزار شد.
دراین کنگره بین المللی شش کارگاه تئوری و عملی و همچنین نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه دارو و سلامت، ایده بازار، شتاب دهنده و برنامه هایی با محوریت تحرک افزایی و تشویق جوانان برای فعالیت در حوزه های تولید و خدمات دارو دایر بوده است.