تاپ خبر۲۴:بانک مسکن از اعلام اسامی برندگان سی و پنجمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز این بانک مربوط به سال ۱۳۹۳ خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن که شرایط لازم برای شرکت در این دوره از قرعه […]

تاپ خبر۲۴:بانک مسکن از اعلام اسامی برندگان سی و پنجمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز این بانک مربوط به سال ۱۳۹۳ خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن که شرایط لازم برای شرکت در این دوره از قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز این بانک را دارابودند؛ جهت اطلاع از وضعیت خود می توانند به سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir مراجعه کنند.
گفتنی است، کمک هزینه تامین واحد مسکونی به تعداد ۱۳۶ فقره، کمک هزینه خرید خودرو داخلی و کمک هزینه خرید صنایع دستی هرکدام به تعداد ۴۳۶فقره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به تعداد ۱۰۳۶فقره به همراه هزاران جایزه نقدی دیگر از جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن می باشد که به برندگان آن اهدا می شود.