تاپ خبر۲۴:شرکت جیرینگ امسال در نمایشگاه تلکام از چهارم مهر سال جاری از جدیدترین سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه با هدف نمایش و تقویت همکاری با همکاران از جدیدترین محصولاتش رونمایی می کند. مهندس علیرضا طلوع مدیر عامل جیرینگ در بیان جزئیات این رونمایی در نمایشگاه تلکام ۹۲ در جمع خبرنگاران امروز […]

تاپ خبر۲۴:شرکت جیرینگ امسال در نمایشگاه تلکام از چهارم مهر سال جاری از جدیدترین سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه با هدف نمایش و تقویت همکاری با همکاران از جدیدترین محصولاتش رونمایی می کند.

مهندس علیرضا طلوع مدیر عامل جیرینگ در بیان جزئیات این رونمایی در نمایشگاه تلکام ۹۲ در جمع خبرنگاران امروز  گفت: اهمیت تکنولوژی پرداخت بانکی کشور و پیشرو بودن شرکت جیرینگ به عنوان یکی از ارکان مهم این صنعت موجب شد تا با حضور درنمایشگاه  تلکام خدمات پرداخت از حساب بانکی و تلفن همراه را با مشارکت همکاران تجاری خود از جمله بانک ها ، پی . اس .پی ها ، شرکت خدمات انفورماتیک و آزمایشگاه ارزش افزوده دانشگاه شریف به معرض دید بازیدکنندگان بگذاریم.

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تلکام را می‌توان بزرگ‌ترین رویداد و گردهمائی در بخش مخابرات و ارتباطات ایران دانست؛گفت: این شرکت چهارمین سال متوالی است که در نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات ، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی ۲۰۱۳ در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور حضور دارد واز جمله اهداف حضور جیرینگ در نمایشگاه تلکام  نمایش و تقویت همکاری با همکاران تجاری و طراحی راهکارهای جدید جذب عاملان فروش است.

این گزارش می افزاید : تلکام هر ساله توسط یک شرکت مجری برگزاری نمایشگاه، با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایران تلکام ۲۰۱۳، از تاریخ ۴ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۲ مصادف با ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳ برگزار خواهد شد و جیرینگ به عنوان ارایه دهنده سرویس های نوین مالی مبتنی بر تلفن همراه همانند سال های گذشته در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی در کنار غرفه همراه اول میزبان حضور همکاران تجاری خود است .