تاپ خبر۲۴: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که پیشخوانهای شهرنت بانک شهر نیاز مردم است، گفت: به منظور توسعه شهرنت ها باید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران هرچه سریعتر، دستورالعمل مدونی به شهرداریهای مناطق ابلاغ کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر […]

تاپ خبر۲۴: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که پیشخوانهای شهرنت بانک شهر نیاز مردم است، گفت: به منظور توسعه شهرنت ها باید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران هرچه سریعتر، دستورالعمل مدونی به شهرداریهای مناطق ابلاغ کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر اقبال شاکری با بیان این مطلب گفت: پیشخوانهای شهرنت بانک شهر از نظر تکنولوژی ،نوع خدمات، و سهولت در ارائه خدمات بانکی به شهروندان ، منحصر به فرد و قابل تقدیر است و بانک شهر در این زمینه بانک پیشرو بوده است.
وی ارائه چنین خدماتی در پیشخوانهای شهر نت را قابل تحسین دانست و افزود: رضایت شهروندان از ارائه این خدمات کاملا محرز است و به طور حتم، از توسعه چنین فضاهایی که به منظور رفاه شهروندان ایجاد شده است، حمایت می کنیم.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: راه اندازی پیشخوانهای شهرنت با ابتکار بانک شهر صورت گرفته است و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر آن در تهران و سایر شهرستانها نیز باشیم.
شاکری با بیان این که توسعه شهرنتها نیاز به ساماندهی دارند، افزود: این ساماندهی می بایست از سوی معاونت شهرسازی و معماری صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون راه اندازی پیشخوانهای شهرنت با مجوز از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل زیر مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران صورت میگیرد ، اما میبایست معاونت شهرسازی و معماری که متولی طرح جامع و تفصیلی است و تمام ضوابط شهری را تدوین میکند، برای توسعه این پیشخوانها، یک دستورالعمل مشخص ابلاغ کند.
این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت توسعه پیشخوانهای شهرنت تصریح کرد: معاونت شهرسازی و معماری هرچه سریعتر میتواند به شهرداریهای مناطق ، در این زمینه دستورالعملی ابلاغ کند تا بانک شهر تو سعه پیشخوانها را به طور جدیتر و یکپارچه انجام دهد .