تاپ خبر۲۴: آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا کنون، ۱۶۱ هزار و ۸۰۱ نفر از زائران اقدام به خرید ارز خود از طریق سامانه مربوطه در بله کرده اند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، ثبت نام خرید ارز اربعین از بامداد روز شنبه هفته […]

تاپ خبر۲۴: آغاز زمان ثبت نام خرید ارز اربعین در پیام رسان بله تا کنون، ۱۶۱ هزار و ۸۰۱ نفر از زائران اقدام به خرید ارز خود از طریق سامانه مربوطه در بله کرده اند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، ثبت نام خرید ارز اربعین از بامداد روز شنبه هفته جاری آغاز شده است.زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) که مراحل دریافت ویزای خود را از طریق سامانه سماح انجام داده‌اند، می‌توانند نسبت به خرید ارز دینار از طریق پیام رسان بله و دریافت آن در کشور عراق اقدام کنند.

بانک ملی ایران جهت رفاه حال زائران تعداد ۲۵۰ باجه تحویل ارز در کشور عراق در نظر گرفته است که زائران عزیز می توانند در صورت شلوغی و یا ازدحام در هر یک از باجه ها، به منطقه دیگر مراجعه و ارز خود را تحویل بگیرند.

زائران عزیز می توانند آدرس، کروکی و میزان ازدحام هر یک از باجه های تحویل ارز را از طریق کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در پیام رسان بله به آدرس bmidinarpay دریافت کنند.