تاپ خبر۲۴:چندی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات با تغییر رویه‎ی خود در ارتباط با رسانه‎ها، در برنامه‎های خبری این وزارت که بعضا با حضور وزیر برگزار می‎شود به دعوت گزینشی از رسانه‎ها روی آورده است. طی هفته‎های اخیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در برنامه‎هایی که با حضور وزیر این وزارتخانه برگزار می‎شود به دعوت […]

تاپ خبر۲۴:چندی است که روابط عمومی وزارت ارتباطات با تغییر رویه‎ی خود در ارتباط با رسانه‎ها، در برنامه‎های خبری این وزارت که بعضا با حضور وزیر برگزار می‎شود به دعوت گزینشی از رسانه‎ها روی آورده است.

طی هفته‎های اخیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در برنامه‎هایی که با حضور وزیر این وزارتخانه برگزار می‎شود به دعوت گزینشی از خبرنگاران روی آورده و ترجیح می‎دهد سایر رسانه‎ها اخبار مربوط به این وزارتخانه را از طریق سایت وزارت ارتباطات دنبال و نسبت به پوشش یک سویه‎ی اخبار اقدام کنند.

گفتنی است؛ این تغییر رویه در ارتباط با رسانه‎ها به دنبال تغییر مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات روی داده است. در همین حال و با گذشت ۱۰۰ روز از انتصاب دکتر واعظی به عنوان وزیر ارتباطات و وعده‎های وی برای تغییر و تحول در حوزه‎ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیگیری بسیاری از رسانه‎ها برای دریافت پاسخ مطلوب از مدیران این وزارتخانه به سرانجام نرسیده است.

امید است؛ اکنون که تلاش همه‎ی وزرای دولت تدبیر و امید رفع مشکلات حوزه‎ی فعالیتشان و پاسخگویی به مردم است، وزارت ارتباطات نیز بجای مواجهه یک سویه با رسانه‎ها به تعامل با خبرنگاران که طبعا مطالبات مردم را پیگیری می‎کنند روی آورد و پاسخگویی به رسانه‎ها را در دستور کارش قرار دهد.