تاپ خبر۲۴: در نشست مشترک رییس سازمان‌ ورزش شهرداری پایتخت و مدیرکل بنیاد شهید استان تهران بر ارائه خدمات بهینه به جانبازان – که از اولویت‌های نظام محسوب می‌شود – تأکید شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حمید علی صمیمی، مدیرکل سازمان بنیاد شهید استان تهران، با […]

تاپ خبر۲۴: در نشست مشترک رییس سازمان‌ ورزش شهرداری پایتخت و مدیرکل بنیاد شهید استان تهران بر ارائه خدمات بهینه به جانبازان – که از اولویت‌های نظام محسوب می‌شود – تأکید شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حمید علی صمیمی، مدیرکل سازمان بنیاد شهید استان تهران، با حضور در سازمان ورزش شهرداری پایتخت با ریاست این سازمان پیرامون مسائل مختلف امور مربوط به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا به بحث و گفتگو نشست.
در ابتدای این دیدار، صمیمی اظهار کرد: تعامل بین سازمان بنیاد شهید و سازمان ورزش شهرداری تهران بسیار خوب بوده است و خدمات مطلوبی که به این قشر اعطا شده ، جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: درحال حاضر اقدامات خوبی در این بخش انجام داده‌ایم اما هنوز هم جانبازان در مراجعه به بخش‌های مختلف مانند ارگان‌ها و نهادهای دیگر گرفتار مشکلات عدیده‌ای هستند؛ شاید بهتر باشد نسبت به اجرای برنامه هایی نو جهت حضور جانبازان و ایثارگران در جامعه اهتمام جدی‌تری به‌عمل آید.
این نشست با اظهارات رییس سازمان ورزش شهرداری و ارایه گزارشی از خدمات ارایه شده به این قشر ادامه یافت.
وی این قشر را شهیدان زنده انقلاب نامید و گفت: شهدا به یک باره دست از دنیا شستند و به خالق خود پیوستند ولی برخی از جانبازان با تحمل درد و ناراحتی فراوان هر روز شهید می‌شوند و این رنج جانفرسا نه تنها شامل حال ایشان بلکه خانواده‌های ایشان را نیز تحت تأثیر مستقیم قرار می‌دهد.

محمد رضایی در ادامه به بخشی از خدماتی که توسط سازمان متبوعش به جانبازان ۷۰ درصد به بالا و خانواده‌های شهدا ارائه می‌شود، پرداخت و گفت: هنوز هم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای ما جزو اولویت‌های اصلی نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و لذا برنامه‌های ویژه‌ای برای ایشان در نظر گرفته‌ایم.
گفتنی است، سازمان ورزش شهرداری تهران انجمن جانبازان و ایثارگران را راه‌اندازی کرده است و در سال جاری در ده‌ها رشته مختلف، مسابقات ویژه این قشر را در سطح پایتخت برگزار می‌کند.
نشست رییس سازمان‌های ورزش شهرداری پایتخت و مدیرکل بنیاد شهید استان تهران روز پنجم اردیبهشت ماه در محل دفتر رییس سازمان ورزش انجام شد.