تاپ خبر۲۴:امکان دریافت احکام مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از طریق سایت این سازمان، یکی دیگر از انواع روش های آسان و غیر حضوری است که به مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی، زمینه‌ساز […]

تاپ خبر۲۴:امکان دریافت احکام مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از طریق سایت این سازمان، یکی دیگر از انواع روش های آسان و غیر حضوری است که به مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران توسط سازمان تامین اجتماعی، زمینه‌ساز آسایش و راحتی بیشتر برای آنان است و در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) که در حال برگزاری است، به معرفی آنها می پردازد.
با گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، دیگر نیازی به تردد و حضور در واحدهای اجرایی سازمان نخواهد بود و بازنشستگان عزیز می‌توانند فیش حقوقی و احکام بازنشستگی خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir در قسمت فیش حقوقی دریافت و چاپ کنند.
گفتنی است مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان و انتخاب سامانه فیش حقوقی و احکام مستمری با وارد کردن شماره ملی، شماره مستمری و رمز عبور که شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه است، وارد سامانه دریافت احکام و فیش حقوقی شوند.
توصیه می شود مستمری‌بگیران عزیز به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، پس از اولین ورود، نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام کنند.